PDA

Ogled polne verzije : Nemiren tek motorja E39 528i l.96


dragan klep
25.3.2011, 18:36
Hello,

ker mi je moderator skopiral novo temo v staro temo, menim da zato ni pravilnega odziva bralcev, odpiram novo temo z povezavo na staro temo.

link : http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=78679&page=2

Torej, nenako ugotavljam, glede na to da sem pogledal v kakem stanju so VN kabli in pa vzigalne tuljave, je vse skupaj po datumu sodeč prvogradnja, saj je na vn kablih še vedno nalepka z datumom 02.05.1996

Predenj menjam vsaj vžigalne tuljave, ki že na sam pogled zgledajo zdelane in že rahlo ponekod staljene po robovih rad zadevo stestiral, da vidim če je to res razlog da motor deluje po 4ih ali 5ih cilindrih naprošam bralce foruma v moji bližini za posojo teh vžigalnih tuljav in VN kablov za test.

Lahko da se tudi dogovorimo za odkup v kolikor bo zadeva zaživela.

Če pa obstaja varianta, da se kdo oglasi pri meni in zadevo stestiramo skupaj, pa celo še boljše.

LP

Dragan

dragan klep
28.3.2011, 19:25
Hello,

danes sem dobil rezervne vzigalne tuljave, tnx to BuLLet.
po testiranju sporocim stanje.

LP

dragan klep
28.3.2011, 20:56
Hello,


pravkar menjal vzigalne tuljave, problem ostaja.
motor v prostem teku trese, obrati padejo pod 800, recimo na 650 cca,
ce stisnem po gasu je neki odziv, ampak se slisi da je motor zamorjen.
vziga po malenkost daljsem verglanju, ker motor ni ogret, ampak vzge brez problema.

jutri bom pogledal se svecke, ce bi slucajno bil to problem, ceprav dvomim, ampak vseeno.

ce pa se komu sanja kaj bi se lahko bilo, prosim za mnenja.
mehanik je namrec v vojski na vajah in mi ne more kaj dosti pomagat.
avto pa seveda rabim, se pa z njim zdaj ne vozim.

prosim za pomoc.

LP

Dragan

_skyline_
28.3.2011, 21:09
Pa pelji k drugemu mehaniku. Po možnosti k kateremu, ki ima tester in si z njim zna tudi kaj začet. Sam brez testerja ne boš rešil nič.

Lahko je krivec tudi senzor na glavni ali odmični gredi.

dragan klep
28.3.2011, 21:51
Hello,

torej, ima kdo tester v moji bližini, da mi priklopi avto in da pogledamo?

LP

Dragan

dragan klep
29.3.2011, 18:05
Hello,

niso ne svecke, katere sem danes menjal, ne tuljave.

jutri damo na tester, pa porocam zadevo.

LP

spejtim
29.3.2011, 21:22
odklopi lmm. lahko da ti kakšen fouš zrak kje vleče.

Mark89
29.3.2011, 23:27
Si preveril če so mogoče fuč šobe za vbrizg?

dragan klep
30.3.2011, 09:10
Hello,

LMM bi res lahko odklopil ja, to se nisem probal.

Da bi bile pa fuč šobe za vbrizg pri bencinarju? Na to sploh nisem pomislil, niti nisem nikjer zasledil kaj podobnega, razen pri DIESEL motorjih. Tam je to bolj pogost pojav.

Bom vseeno d anes probal tester, predenj zacnem odkrivat toplo vodo se naprej.

Hvala vsem za nasvete.

Pa sporocim danes, kaj bo pokazal tester.

LP

Dragan

TomE30Cabrio
30.3.2011, 09:39
Podobne simptime sem imel jaz. Vzrok pa je bila strgana guma (cev) - povezava med LMM in sesalnim kolektorjem. Tam je vlekel zrak.

Aero26
30.3.2011, 09:40
ce pravis,da je avto mal potrebno verglat(kaksni 2 sekundi),avto je neodziven na gas(prime po kaksni sekundi) in ne vlece vredu, je lahko LMM, pri meni pa je bil senzor odmične gredi(nov je cca.90€)

najbolje pa je, da das avto na tester in se ne vozis z njim, ce ti laufa na 4-5 cilindrov.
Pri odlopu LMM bi moral avto delovat normalno,ampak ne bi smel imeti tok moči-naprimer bi moral biti podoben 518-520i po moci
tako ves da je LMM

najvec pa ti bo odkril tester in prihranil marsikatero probavanje nadomestnih delov.

dragan klep
30.3.2011, 12:29
Hello,

kot pravim, danes pride do mene mojster s stesterjem, pa bomo videli kako in kaj.

LP

Dragan

dragan klep
30.3.2011, 21:10
Hello,

smo dali bmw na tester, ki je pokazal okvaro na senzorju odmicne gredi.
vse ostalo okoli elektronike pa brez napak, razen airbag lucke, katera javlja napako na zatezovalnikih pasov, za to pa vem, saj niso prikljuceni, pa bom se to uredil.

torej, ima kdonaprodaj senzor odmicne gredi za bmw 528i l. 96 enojni vanos?

LP

Dragan

Metod
30.3.2011, 21:30
Hello,

smo dali bmw na tester, ki je pokazal okvaro na senzorju odmicne gredi.
vse ostalo okoli elektronike pa brez napak, razen airbag lucke, katera javlja napako na zatezovalnikih pasov, za to pa vem, saj niso prikljuceni, pa bom se to uredil.

torej, ima kdonaprodaj senzor odmicne gredi za bmw 528i l. 96 enojni vanos?

LP

Dragan

zategovalniki so verjetno sproženi. Če niso priklopljeni, ti javi napako da je krog nesklenjen :)

dragan klep
30.3.2011, 21:51
avto ima naknadno vgrajene usnjene elektricne sedeze.
ze pri nakupu ni bila urejena instalacija elektrike, da bi sedezi delovali.
priklopil sem le elektroniko za sedeze.

nisem pa preprican, ali je za zategovalnike povezava v stebricku ali kako?

avto ni bil zaleten, vsaj konkretno ne, saj so vezne in podvozje brez poskodb, tudi optika stima.

airbagi pa tudi ni videt da bi bili menjani.

ceprav mislim, da se zategovalnik lahko sprozi pri mali hitrosti trka, airbag bi se potem moral pravtako???

ne vem.

sam sem sicer menjal mrezico na sovoznikovem sedezu, saj sem za staro bila 100% da je zanic, pa vidim, da sem malo v zmoti. Dobro da je nisem vrgel vstran.

kako pa naj preverim te zategovalnike? oz. kje naj sploh to pogledam, da vidim kaj nardit, ker ta lucka za airbag mi res ne disi kaj prevec.

LP

Dragan

Metod
30.3.2011, 21:56
avto ima naknadno vgrajene usnjene elektricne sedeze.
ze pri nakupu ni bila urejena instalacija elektrike, da bi sedezi delovali.
priklopil sem le elektroniko za sedeze.

nisem pa preprican, ali je za zategovalnike povezava v stebricku ali kako?

avto ni bil zaleten, vsaj konkretno ne, saj so vezne in podvozje brez poskodb, tudi optika stima.

airbagi pa tudi ni videt da bi bili menjani.

ceprav mislim, da se zategovalnik lahko sprozi pri mali hitrosti trka, airbag bi se potem moral pravtako???

ne vem.

sam sem sicer menjal mrezico na sovoznikovem sedezu, saj sem za staro bila 100% da je zanic, pa vidim, da sem malo v zmoti. Dobro da je nisem vrgel vstran.

kako pa naj preverim te zategovalnike? oz. kje naj sploh to pogledam, da vidim kaj nardit, ker ta lucka za airbag mi res ne disi kaj prevec.

LP

Dragan

aha, pri navadnih sedežih ... je tako da, če je zategovalnik sprožen je "priponka" za pas, kamor se zahakla zelo nizko (približno v višini sedala).

Aero26
31.3.2011, 08:52
no kot sem si mislil, je vzrok v senzorju odmične.

pri rabljenih je tako, da bo vsak zelel okol 50€....raje idi iskat v trgovino, se kak popust, pa bos dobil novo za 80-90€ pa bos mel mir-pri rabljenem senzorju nikol ne ves, kok dolgo bo deloval. splaca se ga vzet edino, ce ga dobis za res mali denar.

dragan klep
31.3.2011, 10:42
Odlocil sem se za nakup novega senzorja odmicne, neglede na ponudbe rabljenih od nekaterih forumasev.

za ponudbe in nasvete se vsem zahvaljujem.

po vgradnji senzorja, ki bo danes ali jutri, pa porocam kako se je obneslo.

LP

Dragan

Aero26
31.3.2011, 10:46
sicer nisem preprican, kako ima narejena 2,8 masina
2,5 je imela tako, da si tisti konektor lahko priklopil ce si med koletorjem z roko oz. kako palico potem vredu pritisnil, da je zaskocil-da ne rabis dol kolektorja jemat...da se...ce bos delal sam ali da ti ne bo mehanik natrosil pravljic in te oskubil za mastne denarce...

dragan klep
31.3.2011, 13:48
Hello,

sem si pogledal kam je speljana zadeva, pa vidim da je bolj tezko dostopno vse skupaj.

odstranit senzor nebo vecji problem, pravtako ga nazaj zmontirat, bo pa malo tezje izvest ta priklop konektorja.

sicer pa mi je mehanik rekel da se da brez da jemljes dol kolektor, tak da ocitno je vredu clovek.

LP

Aero26
31.3.2011, 14:42
ja da se...sam ne bo v 1 minuti priklopljen konektor ampak ene 10 minut, pa kaka socna zna poletet iz ust....

:)

Metod
31.3.2011, 19:50
Hello,

sem si pogledal kam je speljana zadeva, pa vidim da je bolj tezko dostopno vse skupaj.

odstranit senzor nebo vecji problem, pravtako ga nazaj zmontirat, bo pa malo tezje izvest ta priklop konektorja.

sicer pa mi je mehanik rekel da se da brez da jemljes dol kolektor, tak da ocitno je vredu clovek.

LP

najdi nekoga, ki ima občutek in drobno roko :ok

dragan klep
31.3.2011, 21:22
za priklop sem nasel kar sebe, sem zadevo ze razdrl, nakar ugotovil, da so mi mojstri dali napacen senzor za odmicno, saj pri mojem je kabel v desno, na novem pa navzdol in nasede na ohisje vanosa pod solenoidom vanosa.

jutri reklamiram material.

LP

spejtim
31.3.2011, 21:33
odšravfaj oljni filter. gre potem veliko lažje.

dragan klep
1.4.2011, 09:50
Hello,

sem odstranil prvo vanos solenoid, potem sem senzor enostavno demontiral, jutri pa dobim hella senzor, ki bi naj bil prvovgradnja in pa seveda pravilne oblike, z kablom v desno, ne pa navzdol kot je bil ta sedaj.

pa ko zmontiram sporocim, ce sem resil tezavo.

LP

spejtim
1.4.2011, 14:50
te senzorje je zelo priporočljivo dat original. sem mel že dost primerov da motor ni delal pravilno pri montaži neoriginal senzorjev.

dragan klep
1.4.2011, 14:52
Hello,

saj, ravno zato pa hella, ki bi naj bil original, kot prvovgradnja.

LP

dragan klep
2.4.2011, 13:22
Hello,

sem pravkar zmontiral senzor, SIEMENS, naj bi bil kao original, oz, nadomestek iste kvalitete.
avto vzge super, se tako ni vzigal nikdar.
tek motorja pa je se vedno nekoliko nemiren.

bi morda bilo treba dat se enkrat na racunalnik in pobrisat napake, ali je se kaj za nardit.
menjal sem tudi svecke, preveril sem tudi kako je z vzigalnimi tuljavami, ki pa so glede na testne, ki sem jih dobil izpravne.

se kaksen nasvet glede tega vsega?

LP

Dragan

TIN
2.4.2011, 13:48
rešil si problem s senzorjem odmične gredi,sedaj pa išči dalje,če ti avto ne dela po vseh celindrih in praviš da so svečke in tuljave vredu,potem bo težava drugje....ali injektor za vbrizg,ali slaba kompresija...možno pa je tudi da je kaj narobe z motornim računalnikom....
lahko se oglasiš do mene imam za merit kompresijo in tudi tester....sem pa iz celja....

lp.Tin

dragan klep
2.4.2011, 14:04
Hello,

avto v bistvu dela po vseh cilindrih, le motor je se nekoliko nemiren.

odzivnost stopalke za gas je odlicna, tudi motor se lepo zazene v obrate

niti ni vec tistega zamorjenega zvoka ki je bil prej ko je odpovedel senzor.

le ko laufa po standgasu bi morali bit obrati malenkost visje in vse bi bilo ok.

LP

Dragan

TIN
2.4.2011, 17:08
Hello,

avto v bistvu dela po vseh cilindrih, le motor je se nekoliko nemiren.

odzivnost stopalke za gas je odlicna, tudi motor se lepo zazene v obrate

niti ni vec tistega zamorjenega zvoka ki je bil prej ko je odpovedel senzor.

le ko laufa po standgasu bi morali bit obrati malenkost visje in vse bi bilo ok.

LP

Dragan
menjaj še senzor za temparaturo vode ki je v glavi in ima 4 pine....meni se je dogajalo isto ....stane slabih 20€

lp.Tin

dragan klep
2.4.2011, 19:19
Kake finte, kr nekaj.

ko ze mislim da sm porihtal, pa se vedno to ni to.

ceprav dvomim, da je to prej bil problem, da bi nagajal se senzor za temperaturo.

avto se normalno segreje, stevec na sredini, temperatura okoli 96 stopinj, nad 100 sploh ne gre.

dobro, vozit se nisem sel, sem registracijo prestavil na rezervni avto.

tako da tudi sedaj ne morem nikamor.

nebi pa rad spet registriral, pa pol ugotovil, da morem kje razdret se motor.

najboljse da se vedno probam dat na racunalnik, pa da vidim, kje sem glede napak.

saj za defekten senzor temperature bi moral racunalnik javit napako.

pa ni. defekt je bil le na senzorju za odmicno in pa zategovalniki pasov, kateri pa niso prikljuceni.

se kaksne ideje, al naj grem menjat ta senzor za temperaturo za vsak slucaj, da odmislim se tole.

mislim pa da bi bilo pametno tudi izmerit kompresijo na valjih.

je kdo, ki ima to zadevo mobilno, pa lahko pride do mene.
zadevo seveda placam, da nebo kdo mislil da bi hodil zastonj.


LP

Dragan

dragan klep
4.4.2011, 21:31
Torej, je kdo v moji okolici, ki bi lahko prisel do mene, da izmerimo kompresijo.
Bi namrec rad odmislil se tole, predenj se spustim v elektroniko itd.

LP

Dragan

dragan klep
14.4.2011, 20:03
Hello,

danes sem dobil merilec kompresije, ki mi je na prvem cilindru, upam da je prvi pri hladilniku, ta mi je pokazal komresijo 0.

dalje nisem meril.

torej glede na to, da bo sedaj potrebno vzet glavo dol, kaj se mi splaca naredit, da postimam motor.

kaksne stroske lahko pricakujem, okvirno.
jemalo se bo original material.

avto mislim obdrzat.

motor je seveda pil olje, cca 1l na 2000 prevozenih, odvisno od voznje, vcasih tudi vec. olje 10w40 valvoline durablend.

zamenjan je bil oljni separator, hladilnik motorja, cevi separatorja, hladilnika, ohisje termostata, termostat, vodna pumpa, kovinski rotor, svecke, ventilator klime, pa skoraj komplet obnovljeno podvozje, pa tudi novi diski spredaj zadaj, nove ploscice.

skoljka je dobra, pocinkat sem dal tudi zadnje robe.
postimal komplet notranjost.

seveda danes ko sem pobiral ven svecke, jih je 5 bilo temnih, 1 pa svetla, sem takoj vedel zakaj se gre, da bo en cilinder fuc.

smola pac, kot ze prejsnjim avtom. tam sem menjal motor.

LP

Dragan

u-r-o-s
14.4.2011, 20:38
Tole pa skoraj dvomim, glede na vse opisano v prejšnjih postih, kjer si napisal da motor deluje normalno, le v prostem teku nekoliko nemiren. Če je kompresija 0 si se vseskozi vozil po 5ih cilindrih, kar bi verjetno občutil :confused

dragan klep
14.4.2011, 21:46
cilinder je odpovedel med vožnjo.
mislil sem sicer, da je zato kriv senzor odmicne, kot je pokazal tester.
kljub menjavi senzorja, je motor se zmeraj potresaval v nizjih obratih.

do pred tega so delovali vsi cilindri.

mislim, da je temu vsemu botrovalo tisto rahlo pregrevanje, ko je kazalec temperature prisel na crtico preko sredine.

LP

Dragan

dragan klep
14.4.2011, 21:50
kaj cemo,

prvo bomo razdrli motor, glavo dol, jo pobrusit, preverit ce ni kje pocena.

ce je to ok, menjava, verjetno ventilov, teflonov, mogoce se batni obrocki, spanar za verigo, tesnila itd...

stroski, me pa seveda skrbijo, nimam predstave kaksni bodo.

LP

u-r-o-s
14.4.2011, 22:08
Huh moje sožalje, preglej malo forum.

Uporabnik @voith je delal generalno na svojem motorju, obstaja tema z navedenimi cenami.

Metod
14.4.2011, 23:08
Hello,

danes sem dobil merilec kompresije, ki mi je na prvem cilindru, upam da je prvi pri hladilniku, ta mi je pokazal komresijo 0.



kompresijo 0 bar je nemogoče nameriti, pa če bi bil bat brez obročkov. :-D

Kaj hočem povedati ... ali je bila napaka pri merjenju ali na merilcu kompresije ali pa kateri od ventilov zvit, prežgan.....

lp,Metod

dragan klep
15.4.2011, 08:21
@metod

hello,

tudi sam sem mnenja, da je odletel ventil.
saj se je to zgodilo med voznjo in padec moci je bil nenaden pri cca 140km/h, avto od te brzine naprej niti ni vlekel. ko sem se pa ustavil na odstavnem, je pa motor treslo kot bi imel traktor.

ja, nic, razdrli bomo motor, druge tak ni. tester drugih napak ne javlja, lambde so ok, senzor odmicne tudi vec ne javlja napake, ostali senzorji so ok.

svecke so nove, tuljave smo sprobali.

kot sem pa navedel, ko sem vzel prvo svecko ven je bila kot nova.
ostale so bile pa ze malo crne.

torej lahko iz tega sklepam da v cilindru ni izgorevanja ker uhaja kompresija.

LP

Dragan

Aero26
15.4.2011, 08:46
a bi motor laufal, ce je ventil zvit?

meni je na prvem bmw utrgalo jermen, pa mi je 1 ventil zvilo..sam avto ni uzgal, pa ne vem, al zarad jermena al zarad ventila...

voith je menjal v bistvu skor vse dele v motorju-mu je skurlio ventil zarad plinske napeljave
cena pa je bila materjal +delo cca 4500€ za 523i

mogoce bi ceneje prisel skoz, ce bi menjal motor, ce dobis kaksnega dobrega...vsekakor pa to masino odpri in poglej, kje je problem

dragan klep
15.4.2011, 18:01
@aero

Hello,

hja, motor m52b28 enojni vanos, pa da bo dober, bo verjetno težka, razen če mi kdo pismeno garantira, da je motor izpraven in bo letel še vsaj 150 do 200kkm.

pol bi še montiral.

mislim, pa da bom raje odprl svojega, pa pogledal kako stvar stoji.
morda mala generalka, batni obrocki, semeringi ventilov, ventili, tesnila, spanar verige pa se kaj.

odvisno v kakem stanju je blok motorja in v kakem stanju je glava.


LP

Dragan

Aero26
15.4.2011, 19:26
vsekakor prvo tvojga odpri, pa da vidis, na cem si, pol mal pogledas cene materjala in okvirno ceno dela, pa vidis, kje si.
Pismeno garantiranje, da bo sel motor 150-200k je se pri novem velik riziko, kr vprasanje, kako se bo vozil...najbolje je, da ob morebitni menjavi motorja drug motor preizkusis, pa se izmeris kompresijo-pa se takrat nisi nikol siguren, kaj se bo zgodilo-čeprav, ce ima realnih 200-250k km, bi moral ob normalni uporabi narediti se vsaj 200k km...pozanimaj se tudi, kaj potegne za sabo, ce das noter m54b28 z dvojnim vanosom...po moje racunalnik za ostalo pa ne vem.
pac preveri, kaj se ti bol splaca za tvoj zep-upam, da bos ugodno resil-pa porocaj, kako je na stvari, ko bos tvoj motor odprl

u-r-o-s
15.4.2011, 20:13
vsekakor prvo tvojga odpri, pa da vidis, na cem si, pol mal pogledas cene materjala in okvirno ceno dela, pa vidis, kje si.
Pismeno garantiranje, da bo sel motor 150-200k je se pri novem velik riziko, kr vprasanje, kako se bo vozil...najbolje je, da ob morebitni menjavi motorja drug motor preizkusis, pa se izmeris kompresijo-pa se takrat nisi nikol siguren, kaj se bo zgodilo-čeprav, ce ima realnih 200-250k km, bi moral ob normalni uporabi narediti se vsaj 200k km...pozanimaj se tudi, kaj potegne za sabo, ce das noter m54b28 z dvojnim vanosom...po moje racunalnik za ostalo pa ne vem.
pac preveri, kaj se ti bol splaca za tvoj zep-upam, da bos ugodno resil-pa porocaj, kako je na stvari, ko bos tvoj motor odprl

Tega ni :ok2 opcija je m52b28, ali m54b25, 30.

dragan klep
15.4.2011, 22:29
@ aero

Hello,

dvojni vanos sigurno ne paše, je preveč predelave, se ne splača.

bo kar najbolje, da mojega odprem, pa če bo preveč zdelan, nabavim drug m52b28 pa upam da nisem kupil jajc, verjetno bi tudi tistega odprl pa preveril glavo itd...

LP

Dragan

_peters_
16.4.2011, 07:11
vsekakor prvo tvojga odpri, pa da vidis, na cem si, pol mal pogledas cene materjala in okvirno ceno dela, pa vidis, kje si.
Pismeno garantiranje, da bo sel motor 150-200k je se pri novem velik riziko, kr vprasanje, kako se bo vozil...najbolje je, da ob morebitni menjavi motorja drug motor preizkusis, pa se izmeris kompresijo-pa se takrat nisi nikol siguren, kaj se bo zgodilo-čeprav, ce ima realnih 200-250k km, bi moral ob normalni uporabi narediti se vsaj 200k km...pozanimaj se tudi, kaj potegne za sabo, ce das noter m54b28 z dvojnim vanosom...po moje racunalnik za ostalo pa ne vem.
pac preveri, kaj se ti bol splaca za tvoj zep-upam, da bos ugodno resil-pa porocaj, kako je na stvari, ko bos tvoj motor odprl

Tega res ni. 2.8 motor z dvojnim vanosom je M52B28TU.:ok

Aero26
16.4.2011, 10:06
ok...sem mimo pihnil

no razumeli smo se pa vseeno :)

oposum
17.5.2011, 08:04
Ojla,

Kaksna je situacija, si potem menjal motor?

dragan klep
19.5.2011, 17:31
Hello,

motorja se nisem niti razdrl, pa tudi nadomestnega se nisem dobil, niti iskal nisem kaj prevec konkretno.

Na nasem stajerskem koncu se dobrega mehanika ne poznam, ki bi mi prisel v garazo dol potegnit glavo, pa da mi pove kaksna je situacija...


tak da???

Pozna kdo kakega res dobrega mehanika na stajersjem, ki se spozna na bmw motorje, da ve kak se temu streze.

Da nebom pol slucajno sel menjavat ventilov pa semeringov ventilov, pa bom mel potem problem z glavo itd... pregrevanjem itd...

LP

Aero26
19.5.2011, 20:24
z glavo je tako...lahko jo das preveriti pod pritisk...sam to je okol 200€+-50€

takrat si ziher...mehanik ne vidi, ce je glava kje pocena, razen da jo je ornk razmetalo-kar pa pri tebi menda ni...tako da ti ostane le to...menjas dihtunge in ostalo drobovjhe, das pobrusti-polirat glavo in upas, da ni pocena...
ce je pocena, zacnes iskat novo glavo..druge ni...

spejtim
19.5.2011, 21:11
ponavadi se vidi če je počena.

voith
19.5.2011, 21:26
Eno glavo za katero je joze2 rekel da je ok imam jaz. Jaz sem dal gor novo.

Je pa pomoje če je kompresija 0 odletel ventil, ker pri batu bi težko tako luknjo naredil.

Upam, da je cilinder ok.

dragan klep
20.5.2011, 10:57
@voith

Pozdravljen,

kompresija na prvem cilindru je cista nula, zagotovo je odletel samo ventil, saj avto vzge in laufa, ce bi bil bat, pšo moje nebi niti vzgal, ali se motim.

seveda pa ne najdem pametnega mehanika na stajerskem, ki bi se konkretno spoznal na te motorje in mi vzel glavo dol, postimamo kaj treba pa nazaj naret.

avto prej ni zrl vode, tudi pregreval se ni po servisu.

po moje da je glava se vedno ok.

drugace bom pac iskal drugo.

je pa motor spil cca 1l olja na 250km prevozenih.
po menjavi oljnega separatorja se je poraba zmanjsala za dobrega pol litra.

ostalo so verjetno prispevali semeringi ventilov ali?

hja, pozna kdo kakega mehanika v moji okolici da mi pride glavo dol zmontirat, pa da potem tudi nazaj naredi kot treba.

LP

Dragan

Aero26
20.5.2011, 11:47
@voith

Pozdravljen,

kompresija na prvem cilindru je cista nula, zagotovo je odletel samo ventil, saj avto vzge in laufa, ce bi bil bat, pšo moje nebi niti vzgal, ali se motim.

seveda pa ne najdem pametnega mehanika na stajerskem, ki bi se konkretno spoznal na te motorje in mi vzel glavo dol, postimamo kaj treba pa nazaj naret.

avto prej ni zrl vode, tudi pregreval se ni po servisu.

po moje da je glava se vedno ok.

drugace bom pac iskal drugo.

je pa motor spil cca 1l olja na 250km prevozenih.
po menjavi oljnega separatorja se je poraba zmanjsala za dobrega pol litra.

ostalo so verjetno prispevali semeringi ventilov ali?

hja, pozna kdo kakega mehanika v moji okolici da mi pride glavo dol zmontirat, pa da potem tudi nazaj naredi kot treba.

LP

Dragan

cist mozno je, da je pri tebi se glava OK...

bos pa tesko nasel takega mehanika, ki bo prisel delat do tebe...kr nima orodja, ce kaj pozabi, se lahko vozi 5x , da nekaj zrihta...raje poisci kakega mehanika, pa avto na prikolico in zrihtas zadevo...

dragan klep
20.5.2011, 13:00
@ aero

Hello,

ja ze ze, ni problem avto na prikolico pa do njega, problem je bolj nezaupanje mehanikom, pa problem pravega najt, ki se spozna. Pa da sm lahko zraven ko se to dela.... vsaj en del.

LP

Aero26
20.5.2011, 14:58
DREVENŠEK STANKO S.P.
KIDRIČEVA CESTA 2
DOBROVCE
2204 Miklavž na Dravskem polju
Telefon:
041-770-459


probaj tukaj...je dober mehanik-to je res...za ostalo pa se zmeni osebno-od cene,do izvajanja itd...ima guzvo...

spejtim
21.5.2011, 08:40
pa sej nimaš space shutla da ga ne bi nekdo znal zrihtat. mislm da vseen mal pretiravaš z izbiro mehanika.

Falco
21.5.2011, 09:06
ponavadi se vidi če je počena.

Seveda se. Če se ne, se lahko iz preventive odnese na rentgen. :ok

Mehanikov je tukaj kar nekaj, tudi sam vem za enega, ki bi to rešil brez težav in ugodno. :ok

dragan klep
21.5.2011, 18:38
@spejtim,

hello,

pretiravam zato, ker sem že na tem avtu obnovil vse drugo, pa not zmetal precej casha, pa me na koncu zajebe motor, ki mu okoli servisov ni cisto nic manjkalo saj je v teh dveh letih lastnistva dobil menjano vse zivo kar se tice rednih in preventivnih servisov....

zdaj pa ga na koncu lahko samo se zamenjam, ce ugotovim da je zravn skurjenega ventila, fasal se cilinder.

dobit soliden motor 528i enojni vanos pa je kolko ugotavljam malo problem, saj so vsi motorji z okoli 300000 prevoženimi, moj jih je pa mel mal cez 400kkm in pihne ventil.

@falco, te pokličem v ponedeljek, ali pa se morda celo oglasim pri tebi, če boš doma.

LP

Dragan

Aero26
21.5.2011, 21:25
http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=82515

mogoce sam za info...ce se zmenis za vredu ceno motor +menjalnik+plin pa bi moral bit nekaj casa mir, pa se poceni se bi vozil...

spejtim
21.5.2011, 21:36
najprej odpri motor, šele potem boš lahko gruntal kaj zamenjat.

dragan klep
22.5.2011, 11:17
@ spejtim,

Hello,

ti dam čisto prav.

Hvala vsem za info okol mehanikov.

LP

Dragan

voith
25.5.2011, 22:39
cist mozno je, da je pri tebi se glava OK...

bos pa tesko nasel takega mehanika, ki bo prisel delat do tebe...kr nima orodja, ce kaj pozabi, se lahko vozi 5x , da nekaj zrihta...raje poisci kakega mehanika, pa avto na prikolico in zrihtas zadevo...

Gedore rabiš ene konkretne pa 10 in 13 ključ.




dobit soliden motor 528i enojni vanos pa je kolko ugotavljam malo problem, saj so vsi motorji z okoli 300000 prevoženimi, moj jih je pa mel mal cez 400kkm in pihne ventil.



Definitivno. Če boš kupoval se dobr prepričej kaj kupuješ. Js sm nemalo živcev zgubil na račun zjebanih 528i mašin.


Drgač pa glavo lahko sam dol uzameš, ni težko.

Metod
26.5.2011, 09:23
Gedore rabiš ene konkretne pa 10 in 13 ključ.

ja, konkretno takšne http://www.shrani.si/f/w/4W/13zncDFO/gedora.png(mislim da 9 - pri 523i) ter dobro račno (za odtegovanje) :ok


Drgač pa glavo lahko sam dol uzameš, ni težko.
no ja, tako preprosto pa spet ni, da bi vsak to delal :-D treba je imeti blokade odmičnih, blokado glavne gredi,dobre ključe, postopke odtegovanja glave... nekdo ki neve kaj je faza motorja bo naredil več škode kot koristi :ok

lp,M

dragan klep
26.5.2011, 10:18
Hello,

nebom nič sam šraufal okoli motorja, da dam glavo dol, pa sploh ne.
bom kr kakega mehanika našel, ki ve kak je treba to razstavit in nazaj sestavit.

LP

Dragan

voith
26.5.2011, 10:46
ja, konkretno takšne http://www.shrani.si/f/w/4W/13zncDFO/gedora.png(mislim da 9 - pri 523i) ter dobro račno (za odtegovanje) :ok



no ja, tako preprosto pa spet ni, da bi vsak to delal :-D treba je imeti blokade odmičnih, blokado glavne gredi,dobre ključe, postopke odtegovanja glave... nekdo ki neve kaj je faza motorja bo naredil več škode kot koristi :ok

lp,M


Ni lih čist tko.

Z navadnimi gedorami (novejše znotraj niso šestkotne ampak podobno zvezdičaste) se da te vijake odšraufat ven. (tko al tko rabiš nove za nazaj sestavit) Motorja v fazo ne rabiš postavljat ko ga podiraš, niti ni nobenga posebnega postopka za odtegovanje, pa glavo je treba tko al tko dat poravnat pred montažo tko da tut če jo odtegneš proti logičnim pravilom prou preveč ne moreš za-j.

Stvar je dosti enostavna samo zgleda zakomplicirano. Podrt vsekakor ni problem.

Velik večji problem je zadevo pravilno skp sestavt in ob tem ne zmetat malega premoženja v vse "while youre in there" stvari..

Uglavnem js sm enak motor do te mere podrl in ni nobena znanstvena fantastika. Motor kot motor, pri vanosu je treba ugotovit kako gre stvar narazen ampak js sm to ugotovil v petih minutah tko da dvomim, da bi kdo potreboval več.


Tkole zgleda pa počena glava. Mal je temna in majhna slika ampak ta izgorevalni prostor je dejansko počen na treh mestih. Če bi dal kitajsko vazo namest te glave dvomim, da bi tolk popokala...

http://s9.mojalbum.com/abc-foto_599159_8084992_15668461.jpg

dragan klep
26.5.2011, 10:54
@ falco, hello,

ker nimam tvoje telefonske, pač pa samo od tasta, bom njega vprašal za tvoj tel.
sicer pa je tvoj tast tak že bil pri meni z testerjem, če mislim pravega.

LP

Dragan

Aero26
26.5.2011, 11:08
Ni lih čist tko.

Z navadnimi gedorami (novejše znotraj niso šestkotne ampak podobno zvezdičaste) se da te vijake odšraufat ven. (tko al tko rabiš nove za nazaj sestavit) Motorja v fazo ne rabiš postavljat ko ga podiraš, niti ni nobenga posebnega postopka za odtegovanje, pa glavo je treba tko al tko dat poravnat pred montažo tko da tut če jo odtegneš proti logičnim pravilom prou preveč ne moreš za-j.

Stvar je dosti enostavna samo zgleda zakomplicirano. Podrt vsekakor ni problem.

Velik večji problem je zadevo pravilno skp sestavt in ob tem ne zmetat malega premoženja v vse "while youre in there" stvari..

Uglavnem js sm enak motor do te mere podrl in ni nobena znanstvena fantastika. Motor kot motor, pri vanosu je treba ugotovit kako gre stvar narazen ampak js sm to ugotovil v petih minutah tko da dvomim, da bi kdo potreboval več.


Tkole zgleda pa počena glava. Mal je temna in majhna slika ampak ta izgorevalni prostor je dejansko počen na treh mestih. Če bi dal kitajsko vazo namest te glave dvomim, da bi tolk popokala...

http://s9.mojalbum.com/abc-foto_599159_8084992_15668461.jpg

evo...jaz nimam pojma, kje ti vidis da je pocena glava na 3 mestih...daj mi oznaci-se ne spoznam in mislim resno, da vidim, kako sploh izgleda:ok2

Metod
26.5.2011, 11:11
Ni lih čist tko.

Z navadnimi gedorami (novejše znotraj niso šestkotne ampak podobno zvezdičaste) se da te vijake odšraufat ven. (tko al tko rabiš nove za nazaj sestavit).

Motorja v fazo ne rabiš postavljat ko ga podiraš, niti ni nobenga posebnega postopka za odtegovanje, pa glavo je treba tko al tko dat poravnat pred montažo tko da tut če jo odtegneš proti logičnim pravilom prou preveč ne moreš za-j.

Ja, vijaki se "zapečejo" ob toliko urah vročega delovanja in je zelo priporočljivo, da imaš prave ključe - če se ti slučajno gedora obrne na vijaku -- si si nakopal ogromno dodatnega dela.

Glavo pa JE potrebno oddtegovat iz zunanjih vijakov proti notranjim. Ter za odstranjevanje VANOSA JE potrebna blokada odmičnih in glavne gredi. Če se to ne dela tako, je zame delo opravljeno šalabajzersko in pika. Ne pa govorim, da se ne da :ok

Glava je dolga več kot pol metra in če se odtegujejo vijaki kar po vrsti se bo glava ob demonataži zvila (najmanj kar lahko) Potem pa ni čudno da glave pokajo in še kaj.... :)

Lep mehanski pozdrav :)

Metod
26.5.2011, 11:13
evo...jaz nimam pojma, kje ti vidis da je pocena glava na 3 mestih...daj mi oznaci-se ne spoznam in mislim resno, da vidim, kako sploh izgleda:ok2


http://www.shrani.si/f/3C/xq/4DRuZrta/glava.png

Aero26
26.5.2011, 12:11
http://www.shrani.si/f/3C/xq/4DRuZrta/glava.png


hvala....no jaz tega ne bi videl iz slike, kr sem si to drugace predstavljal

voith
26.5.2011, 15:17
Ja, vijaki se "zapečejo" ob toliko urah vročega delovanja in je zelo priporočljivo, da imaš prave ključe - če se ti slučajno gedora obrne na vijaku -- si si nakopal ogromno dodatnega dela.

Glavo pa JE potrebno oddtegovat iz zunanjih vijakov proti notranjim. Ter za odstranjevanje VANOSA JE potrebna blokada odmičnih in glavne gredi. Če se to ne dela tako, je zame delo opravljeno šalabajzersko in pika. Ne pa govorim, da se ne da :ok

Glava je dolga več kot pol metra in če se odtegujejo vijaki kar po vrsti se bo glava ob demonataži zvila (najmanj kar lahko) Potem pa ni čudno da glave pokajo in še kaj.... :)

Lep mehanski pozdrav :)

Možno. Pri meni so se vijaki čist bp odtegnil in celo navoji v bloku so bli čist ok, kar je prej izjema kot pravilo. Motor je mel pa nekih 350kkm in je bil še fabrško sestavljen.

Kar se pa glave in vijakov tiče, ta glava je bla tko al tko zanič :laugh Je pa povsem logično, da se jo postopoma in na enakomernih koncih odvija, konc koncev sta to dva kosa kovine skp zašraufana in se tut obnašata tko.


Načeloma pri razstavljanu nimaš kej zaj. dokler ne poškoduješ delov. Šalabajzersko razstavljanje to ni, če so vsi deli ok ko razstaviš stvar, ne glede na to če maš specifična orodja al ne. :ok

Če bi se človek lotil vsega samo z vsemi predpisanimi orodji, se nebi ničesar lotil nikoli. Treba je improvizirat in še to pr razstavljanju tega motorja ne prou pretirano..

dragan klep
26.5.2011, 15:20
Hello,

z mehanikom sem se dogovoril, avto gre drugi teden v popravilo, pa javim kaj bomo nasli, ko odmontiramo glavo.

LP

Dragan

Aero26
27.5.2011, 06:47
Hello,

z mehanikom sem se dogovoril, avto gre drugi teden v popravilo, pa javim kaj bomo nasli, ko odmontiramo glavo.

LP

Dragan
upam, da ne bo predrago....:ok

dragan klep
27.5.2011, 07:35
@ aero26

Hello,

upam tudi sam, da nebo predrago :)

sicer pa avto je potrebno postimat.

LP

Dragan

bmwe46
31.5.2011, 19:16
DREVENŠEK STANKO S.P.
KIDRIČEVA CESTA 2
DOBROVCE
2204 Miklavž na Dravskem polju
Telefon:
041-770-459


probaj tukaj...je dober mehanik-to je res...za ostalo pa se zmeni osebno-od cene,do izvajanja itd...ima guzvo...

x2, vozim jaz k njemu e46 že leto in pol, oče pa svojega e39 že 7let pa sva zadovoljna. dečko ni dragi in meni osebno kar hitro popravi avte.

dragan klep
31.5.2011, 22:06
Hello,

danes sem peljal avto na servis, jutri zvem kaj je za poštimat, pa kaj napišem.

LP

dragan klep
1.6.2011, 16:54
hello

novice so slabe, imam zanič glavo motorja m52b28, pa tudi spanar verige je cisto pri koncu.

mehanik priporoca menjavo motorja.

torej, iščem motor za bmw e39 528i m52b28 enojni vanos.

ponudbe prosim na mail
dragan_klep@hotmail.com
ali ps.

LP

dragan

Aero26
2.6.2011, 20:36
hello

novice so slabe, imam zanič glavo motorja m52b28, pa tudi spanar verige je cisto pri koncu.

mehanik priporoca menjavo motorja.

torej, iščem motor za bmw e39 528i m52b28 enojni vanos.

ponudbe prosim na mail
dragan_klep@hotmail.com
ali ps.

LP

dragan


sranje...upam, da kje najdes kak dober motor...po moznosti glej, da je se v avtu...da ga kahko probas...

mojster
3.6.2011, 07:57
hello

novice so slabe, imam zanič glavo motorja m52b28, pa tudi spanar verige je cisto pri koncu.

mehanik priporoca menjavo motorja.

torej, iščem motor za bmw e39 528i m52b28 enojni vanos.

ponudbe prosim na mail
dragan_klep@hotmail.com
ali ps.

LP

dragan

Koliko si pripravljen odšteti za motor?

dragan klep
3.6.2011, 11:39
Hello,

nekako sem uspel prit do motorja, ki je še v avtu.
upam, da bom imel z tem motorjem srečo, tako kot jo imam v drugem avtu, pri katerem sem ga tudi menjal.

LP

Dragan

dragan klep
6.6.2011, 09:36
Hello,

Motor sem dobil, grem v sredo po njega, kdo je prodajalec zaenkarat se ne izdam.

Tako da bom imel avto do konca tedna verjetno ze na cesti.

Motor iz prvih trenutkov pregleda in testne vožnje deluje po pričakovanjih.

Upam, kot sem že omenil v prejšnjem postu, da bom imel z tem motorjem srečo kot pri prejšnjem avtu, kateri še vedno odlično funkcionira.

Pa se kaj javim ko bo zadeva dokončana.
Še pade potem kakšna slika motornega prostora, seveda ko lepo očistim vse itd..

LP

Aero26
6.6.2011, 14:04
no super...upam, da bo motor OK....ti bos pa koncno uzival v voznji

dragan klep
6.6.2011, 14:15
veselje ob vožnji je bilo že prej :)
pa glede na to da sem cel avto tehnično poštimal, me na koncu zaj. motor.

pa rešim še tole, pa upam da mam pol mir en čas.

LP

dragan klep
12.6.2011, 13:34
Hello,

motor smo zamenjali, potrebno se menjat senzor glavne gredi, menjal sem tudi senzor odmicne z novim. pa se nekaj cevi, pa visko, svecke kable itd... in se par malenkosti morem naredit, malo scistit vse skupaj, pa upam, da sem zadeve postimal kot treba.

seveda bom tudi malo poslikal vse skupaj, razdret motor itd, uniceno glavo itd. Slike bodo predvidoma jutri ali pojutrisnjem.

LP

Falco
12.6.2011, 13:39
Nov motor baje laufa izredno lepo. :ok

dragan klep
12.6.2011, 14:06
Hello @falco, se oglasim verjetno jutri ali pojutrišnjem pri tvojem tastu, da odpeljem še ostalo uporabno kramo in naredim garage sell :)
pa če boš doma, spijema še kak pir :)

nov motor, morem omenit, da res laufa izredno lepo, tiho in mirno. Ko zamenjam še senzor glavne, tudi ugašal več nebo.

edino me zanima še kako se bo obnašal z original bmw oljem in kakšna bo poraba le tega.

ko sem ga testiral, je bil zelo odziven, tudi iz izpuha se ni pokadilo ko je bil v obratih tam nad 5 do 6k rpm.

upam res, da sem zadel terno z tem motorjem, pa da ze koncno postimam se tiste zadeve, ki sem jih zdaj moral zaradi finančnega vložka izpustit.

seveda je to ličarska obnova pragov in pa zadnjih vrat prtljažnika.
kake lepe 16col felne.
poštimat še tisto airbag lučko zaradi zatezovalcev pasu, tako vsaj javlja tester.

konkretno kemično čiščenje notranjosti, zaščita in impregnacija usnja, preoblečt volan, da bo malenkos debelejši za oprijem.

pa še bi lahko naštel kaj, pa se trenutno ne spomnim.
me še malo drži ta menjava motorja :=)

bmwe46
12.6.2011, 14:52
to ti je stanko drvenšek menjavala motor?

dragan klep
12.6.2011, 20:30
Hello,

motor je menjaval tast od forumaša @Falco.

kaj več o vsem bi vedel povedet sam forumaš @Falco.

Jaz pa bi omenil le to, da sem z samim delom zadovoljen, sem seveda podrobno pregledal kako je zadeva zlozena skup in na vse to nimam pripomb.

Dobil sem realno mnenje mehanika, dobil sem tudi napotke kaj naj še menjam in kaj bi mogoče bilo pametno v bodočnosti še zamenjat, so to manjše zadeve, ki pa jih bom sproti reševal glede na čas.

Prilagam tudi nekaj na hitro nasklocanih slik z telefonom.

http://www.mojalbum.com/saratoga/menjan-motor-notranjost

Aero26
13.6.2011, 09:28
no lepo...sedaj pa porihtat se te nujne malenkosti, pol pa sam vozis...
:)

dragan klep
17.6.2011, 17:20
Hello,

avto funkcionira, smo danes zamenjali se jermenico za jermen klimakompresorja in pa sam jermen.

prispel je tudi senzor glavne gredi katerega bomo menjali v ponedeljek.

drugo zaenkrat deluje brez problemov.

od prejsnjega motorja je ostal izpraven blok, vsaj tako trdi mehanik.
sem pa tudi sam malo pogledal, pa tudi jaz menim da blok ok, risov ni, poskodb ni videt na cilindrih.

blok m52b28 in pripadajoca sklopka sta naprodaj. Več slik v rubriki deli bmw.

Metod
17.6.2011, 20:48
blok je dober še brez brušenja, če sam celinder nima roba in so lepo še vidni križni risi od honanja:ok

Jerry
17.6.2011, 20:56
blok je dober še brez brušenja, če sam celinder nima roba in so lepo še vidni križni risi od honanja:ok

To je sicer res ampak velja za gusaste bloke, tale je pa aluminijast :-D ALU blok je dober ce cilindri nimajo risov in ni skrivljen, roba pa prakticno ne more imet (prej namrec pozre obrocke kot blok, ce je kaj narobe) :)

dragan klep
18.6.2011, 12:18
No v glavnem, blok je izpraven, morda kdo rabi za obnovo svojega motorja, ce ima izpravno glavo in zanic blok.

Tudi sklopka je se za dolgo casa.

Lahko tudi kaksna menjava za spodaj podan material/dele

Prednj odbijac pfl z spodnjo letvico brez poskodb ali popravil (bil varjen itd..).
Zadnja vraza prtljaznika limo brez rje seveda.
Zadnje puse ce so v res dobrem stanju.
Prednji blatnik voznikova stran brez poskodb ali popravil in pa original seveda

Karoserijski deli najraje v barvi aspensilber v kolikor pac kdo ima.
Lahko tudi ponudbe na ps, ce kdo proda.

LP

Dragan

Metod
18.6.2011, 19:46
To je sicer res ampak velja za gusaste bloke, tale je pa aluminijast :-D ALU blok je dober ce cilindri nimajo risov in ni skrivljen, roba pa prakticno ne more imet (prej namrec pozre obrocke kot blok, ce je kaj narobe) :)


seveda mora vse ostalo štimat :)

dragan klep
21.6.2011, 09:53
Hello,

biol danes pri mehaniku, sma zamenjala še senzor glavne gredi, ker je motor ugašal ko se je segrel.

pa danes pol malo na test, da vidim kako se obnaša.


LP

Aero26
21.6.2011, 10:33
no upam, da bo sedaj ok...

ceprav nisem ziher, da motor ugasne, ce je senzor glavne gredi... pri senzorju odmicne vem, da vato ne potegne tako in da tezje uzge...

no upam, da je bila to tezava in da bos sedaj koncno imel avto zrihtan...

:)

Warden
21.6.2011, 10:36
Hello,

Motor sem dobil, grem v sredo po njega, kdo je prodajalec zaenkarat se ne izdam.

...

Že lahko poveš ? Predvidevam, da si ga dobil pri Šumiju ...

dragan klep
21.6.2011, 11:02
@warden

Hello,

motor ni bil kupljen pri šumiju.

se bom pa razpisal, ko se pokaze da je zadeva to kar sem iskal.

LP

Dragan

Matejz90
21.6.2011, 11:12
Si lahko malo izposodim temo? Glede TDS motorja...A moram biti zaskrbljen če se kadi belo pod pokrovom ventilov ko odpreš čep za olje? Ter, glava oz. pokrov ventilov ima luknjico kjer izhaja ta dim ker vidim da se tam pri filtru isto belo kadi in par kapljic olja se je tam nabralo?

dragan klep
21.6.2011, 12:16
zaskrbljen bi bil vsaj jaz za marsikatero luknjico.
cudim se, da se nisi pri mehaniku in sprasujes kaj naj.
jaz bi na tvojem mestu bil ze tam.
preveril bi tesnilo pokrova ventilov itd..... pa se kaksne cevke...

lp

dragan klep
21.6.2011, 12:19
glede mojega 528i pa so zadeve sledece:

po menjavi senzorja avto z vrocim motorjem vziga kot se nikdar prej.
tudi zamorjen ni vec in lepo potegne kot se to spodobi za to konjenico pod haubo.
grem zdaj na eno daljso turo, pa par stopov vmes, da vidim ce je nehal ugasat.

ugasanje pa bi naj bil glavni razlog defektnega senzorja glavne gredi, pravtako je to krivec za tezko vziganje vrocega motorja.

javim kako in kaj.

LP

Aero26
21.6.2011, 12:46
Si lahko malo izposodim temo? Glede TDS motorja...A moram biti zaskrbljen če se kadi belo pod pokrovom ventilov ko odpreš čep za olje? Ter, glava oz. pokrov ventilov ima luknjico kjer izhaja ta dim ker vidim da se tam pri filtru isto belo kadi in par kapljic olja se je tam nabralo?
torej...avto ne deluje tako, kot bi moral...idi cimprej do mehanika, da preprecis morebitne vecje stroske in ugodno resis problem



glede mojega 528i pa so zadeve sledece:

po menjavi senzorja avto z vrocim motorjem vziga kot se nikdar prej.
tudi zamorjen ni vec in lepo potegne kot se to spodobi za to konjenico pod haubo.
grem zdaj na eno daljso turo, pa par stopov vmes, da vidim ce je nehal ugasat.

ugasanje pa bi naj bil glavni razlog defektnega senzorja glavne gredi, pravtako je to krivec za tezko vziganje vrocega motorja.

javim kako in kaj.

LP

no upam, da bo sedaj deloval, tako kot mora...
:ok

dragan klep
21.6.2011, 13:26
Hello

malo daljsa tura je pokazala da zaenkrat vse stima.
tako da zdaj koncno lahko odpravim se tiste malenkosti, kisem jih nameraval ze prej.

odprava rje na vratih prtljaznika, obnova pragov, menjava stabilizatorjev spredaj, zadaj, menjava prednjega odbijaca z celim, menjava zavornih ploscic, ker te ki so zdaj so precej glasne, cvilijo ko se segrejejo, zgleda da so iz nekega cudnega materiala. Menjava airboxa z celim nosilcem za pritrditev, pa se kaj se bo naslo :)

pa lep pozdrav vsem

Dragan

Matejz90
21.6.2011, 22:18
Luknjica se nahaja kakih 10 cm od od začetka pokrova ventilov pri ohišju filtra zraka in izgleda tovarniško narejena...

Matejz90
21.6.2011, 22:44
Aja pa še olje se je menjalo 500 km nazaj...če ima to kaj veze...pri prejšnjem se je zelo malo kadilo, pri tem pa kar konkreten oblaček...

Matejz90
22.6.2011, 12:07
Evo jo...

http://www.shrani.si/t/2q/yv/VyWL5Dy/img0060.jpg (http://www.shrani.si/?2q/yv/VyWL5Dy/img0060.jpg)

dragan klep
22.6.2011, 20:27
Hello,

ce je pa to tovarnisko narejeno, pol pa kapo dol.

ne vem no, ampak mocno dvomim.

dragan klep
22.6.2011, 21:42
Takole je,

avto je postiman, motor deluje odlicno, celo precej boljse kot pa prejsnji motor, ki je ocitno bil ze po domace receno zgonjen.

Motor mi je prodal uporabnik foruma _BuLLet_
Motor mi je menjal uporabnik foruma kurent

Po prvih testih je motor odličen, deluje zelo mirno, tiho, je konkretno odziven.
Ceprav ga se nisem spustil na kickdown, namrec ni potrebe.

Mehanik ki je menjaval motor, pa je tudi svoje delo opravil odlično, se malo sem bil zraven ko se je delalo, pa tudi kasneje ko so bile na vrsti se bolj finese, senzorji itd, kar se mi zdi zelo dobro in redko kateri mehanik to dopusca.
Dobil sem tudi mnenja ki sem jih od mehanika pricakoval, mojster je, ni kaj in ze ima novo stranko.
Tezko na stajerskem najdes mehanika, ki obvlada mehaniko in tester hkrati.

Torej, Lahko samo priporočam oba in obema dam odličen kompliment.

To bi bilo to zaenkrat.

Zdaj pa Freude am Fahren upam da za dolgo casa.

Lep pozdrav

Dragan

_BuLLet_
22.6.2011, 22:57
Me veseli, da si zadovoljen:) Veselo nabiranje kilometrov in srečno vožnjo s tem motorjem:ok

Se vidimo ob priliki na pijači :beer

dragan klep
24.6.2011, 09:03
@_BuLLet_

Hello,

ja, saj je bil ze cas, da se porihta.
se vidma v kratkem.

LP

dragan klep
10.7.2011, 21:09
prevozil 2300km od tega vecina avtoceste... hribi itd.

motor deluje kot mora, olja ne zre, vode ne zre.

upam, da bo se dolgo tako.

ker se bliza prevozena kilometrina ZF avtomata 100kkm po zadnjem servisu, me zanima kam na servis, oz menjavo olja in sita, pa kdo to naredi, in kaksni so stroski povezani s tem.
sprasujem, ker je prejsnji servis delal predhodnji lastnik avta.
po servisu pa je prevozenih 80kkm

menjalnik sicer deluje kot mora.

LP


Dragan