PDA

Ogled polne verzije : E61 "pred" ali "po" facelift


gozdi
11.12.2010, 20:39
Prosil bi kakšnega bolj tehničnega poznavalca za nasvet in info in sicer:

Kupujem E61 (520d ali 525d) in me zanima če gledamo samo na tehnično plat splača orientirati samo na po facelift (2007 dalje) modele ali tehnično razlika niti ni bistvena.

(Subjektivna mnenja o obliki, raznih občutkih vožnje, cene pri prodaji in nakupu, itd... me niti ne zanimajo)

Hvala vsem.

Gajsa
11.12.2010, 20:45
Jaz bi rekel, da po FL.

BANI BMW
11.12.2010, 21:26
Vsekakor po FL, če le motor ni prioriteta... V kvaliteti izdelave se pa kar pozna...

BMWenergy
11.12.2010, 21:43
največja razlika je v START TIPKI... čeprav jo že imajo konc l. 2006...

kabli med karoserijo in zadnjim vratom pa na vseh touringih razpokajo in naenkrat ti ne dela radio ali daljinsko odklepanje...:napaka

tommy28
11.12.2010, 21:53
največja razlika je v START TIPKI... čeprav jo že imajo konc l. 2006...

kabli med karoserijo in zadnjim vratom pa na vseh touringih razpokajo in naenkrat ti ne dela radio ali daljinsko odklepanje...:napaka

Popravljam, start gumbek se pojavi konec 2005...

AJ
11.12.2010, 22:29
definitivno po FL...so že razne napake kokr tok odpravljene

Jerry
11.12.2010, 22:58
definitivno po FL...so že razne napake kokr tok odpravljene

Naprimer?

BMWenergy
12.12.2010, 09:26
Popravljam, start gumbek se pojavi konec 2005...

mislim, da se spet motiš... E61 ima start gumb od nekje sredine l. 2006...

bmw_d_power
12.12.2010, 09:59
mislim, da se spet motiš... E61 ima start gumb od nekje sredine l. 2006...


od 9/2005

Davidf1
12.12.2010, 10:01
In definitivno 525d :ok

Levči
12.12.2010, 10:23
Če boš vzel LCI pol vzami kar 530d saj sta oba s 525d LCI v istem razredu cestninskem in registracijskem... :ok

BANI BMW
12.12.2010, 11:31
definitivno po FL...so že razne napake kokr tok odpravljene

Naprimer?

Servo olje ATF je zamenjal CHF in zato volanske letve vLCI ne škripajo, posodobili so elektroniko zato BC v števcu ne utripa kot lightshow, predelali so tudi razširjene klimatske naprave zaradi česar se sedaj ne dogaja več, da bi poleti pihal vroč zrak iz zračnikov, kljub prižgani klimi na 16 stopinj,...bolj varčni motorji- ker so e60 po večini pile več kot e-39, so to morali pod nujno popravit, izpušni kolektorji so izdelani iz bolj odpornega pleha (oz. neki takega...) kot tisti pred FL, kateri so pokali oz pokajo kot po tekočen traku...
Sestava plastike v avtu je bolj kvalitetna, zato je manj čričkov...
Pa verjetno še kaj....

To je samo par stvari ki mi jih je prodajalec/prepričevalec naštel...

lp

FLAT_eric
12.12.2010, 13:17
Servo olje ATF je zamenjal CHF in zato volanske letve vLCI ne škripajo, posodobili so elektroniko zato BC v števcu ne utripa kot lightshow, predelali so tudi razširjene klimatske naprave zaradi česar se sedaj ne dogaja več, da bi poleti pihal vroč zrak iz zračnikov, kljub prižgani klimi na 16 stopinj,...bolj varčni motorji- ker so e60 po večini pile več kot e-39, so to morali pod nujno popravit, izpušni kolektorji so izdelani iz bolj odpornega pleha (oz. neki takega...) kot tisti pred FL, kateri so pokali oz pokajo kot po tekočen traku...
Sestava plastike v avtu je bolj kvalitetna, zato je manj čričkov...
Pa verjetno še kaj....

To je samo par stvari ki mi jih je prodajalec/prepričevalec naštel...

lp

Zanimiv post, če tole res drži je dobra informacija.





LP :ok

FLAT_eric
12.12.2010, 13:21
In da se pravilno izražamo v temah bi vas samo obvestil, da obstajate samo dve različnici modela e60/e61 kar seveda vemo vsi:


pred Facelift
Facelift (LCI)


Nikakršen po facelift e60/e61 ne obstaja! F10 ? :ironija



LP :ok

gozdi
12.12.2010, 16:27
Če boš vzel LCI pol vzami kar 530d saj sta oba s 525d LCI v istem razredu cestninskem in registracijskem... :ok

Se sicer strinjam, sam je izbira 530d pri nas še slabša kot 525d tko da, kaj pametnega z normalno ceno (20-25kEUR) karavan in normalno prevoženimi kilometri je kr teško najt - žal :(

gozdi
12.12.2010, 16:30
Servo olje ATF je zamenjal CHF in zato volanske letve vLCI ne škripajo, posodobili so elektroniko zato BC v števcu ne utripa kot lightshow, predelali so tudi razširjene klimatske naprave zaradi česar se sedaj ne dogaja več, da bi poleti pihal vroč zrak iz zračnikov, kljub prižgani klimi na 16 stopinj,...bolj varčni motorji- ker so e60 po večini pile več kot e-39, so to morali pod nujno popravit, izpušni kolektorji so izdelani iz bolj odpornega pleha (oz. neki takega...) kot tisti pred FL, kateri so pokali oz pokajo kot po tekočen traku...
Sestava plastike v avtu je bolj kvalitetna, zato je manj čričkov...
Pa verjetno še kaj....

To je samo par stvari ki mi jih je prodajalec/prepričevalec naštel...

lp


Hvala za te kar uporabne informacije v smeri za LCI.

Na netu pa sem uspel najti tudi nekaj malce komercialnih info:
http://www.5series.net/information/2008_LCI_Detailed_Changes.pdf
če še mogoče koga zanima.

FLAT_eric
12.12.2010, 19:49
Hvala za te kar uporabne informacije v smeri za LCI.

Na netu pa sem uspel najti tudi nekaj malce komercialnih info:
http://www.5series.net/information/2008_LCI_Detailed_Changes.pdf
če še mogoče koga zanima.

To pa je koristno, dobiš zelenca! Nisem si mislo da je kaj takega sploh objavljenega.

Hvala!


LP :ok

TP
13.12.2010, 14:53
Še par malenkosti:
- LCI je bistveno težji oz. nevarnrjši za karkoli modificirati (recimo software update)
- Ker je novejši letnik, je posledično ustrezno dražji
- Še precej bolj kot na pred-faceliftom menda crkujejo razni radiji, DVD enote, itd.
- Pa še zadnje: za 20+k€ boš dobil oskubljen LCI dvomljivega porekla, ali pa super pred-LCI model

Moje priporočilo - ali dodaj še kakšen € na kupček, ali pa za ta denar poišči top avto pred LCI-jem.

LP

Nixxon
13.12.2010, 15:01
Je tudi tokrat tako kot je bilo par generacij sedaj da je najprej po parih letih sledil tehnični facelift, par let zatem pa že lepotni? Podobno kot E39 in E46?

Jerry
13.12.2010, 18:57
Še par malenkosti:
- LCI je bistveno težji oz. nevarnrjši za karkoli modificirati (recimo software update)
- Ker je novejši letnik, je posledično ustrezno dražji
- Še precej bolj kot na pred-faceliftom menda crkujejo razni radiji, DVD enote, itd.
- Pa še zadnje: za 20+k€ boš dobil oskubljen LCI dvomljivega porekla, ali pa super pred-LCI model

Moje priporočilo - ali dodaj še kakšen € na kupček, ali pa za ta denar poišči top avto pred LCI-jem.

Pa to še ni vse: vbrizgalne šobe prve generacije se dajo obnovit, novejše se pa ne dajo in jih je ob morebitni okvari treba zamenjat z novimi :ok2 To in še par stvari ki sem jih pozabil govori v prid starejšega modela, tako da sta kar nekje tam-tam po zanesljivosti... če bi jaz kupoval bi mi bilo najbolj važno da dobim dobro ohranjen avto, ne glede na letnik ;) Je pa poraba starega tipa 525d avtomatika res katastrofa, požeruh serijsko žre 10 litrov nafte če ni načipan :crazy 530dA je milina, ta čez 9 ne pride... moj ima ob precej težki nogi porabo od 8.1 do 8.5 litra :laugh

seronja
16.12.2010, 19:23
Pa to še ni vse: vbrizgalne šobe prve generacije se dajo obnovit, novejše se pa ne dajo in jih je ob morebitni okvari treba zamenjat z novimi :ok2 To in še par stvari ki sem jih pozabil govori v prid starejšega modela, tako da sta kar nekje tam-tam po zanesljivosti... če bi jaz kupoval bi mi bilo najbolj važno da dobim dobro ohranjen avto, ne glede na letnik ;) Je pa poraba starega tipa 525d avtomatika res katastrofa, požeruh serijsko žre 10 litrov nafte če ni načipan :crazy 530dA je milina, ta čez 9 ne pride... moj ima ob precej težki nogi porabo od 8.1 do 8.5 litra :laugh


Samo nekaj me zanima ker nisem zasledil v vasem razgovoru a imas slucajno 173kw ali starega 160kw. :beer

domenn
16.12.2010, 21:16
Morda ni švoh omenit, da je pri "novejšem" modelu" 525D le ta opremljen z 3.0 motorjem 200 KM (čipan na 230KM prbl), zato je vožnja bolj dinamična in pri zmerni vožnji (avtocesta 150-170 ter mesto 60-80 km/h) pije okoli 7,5 litra. prej sem imel 177 KM (čip na 200KM) pa mi je pil okoli 8,5). že samo zaradi porabe in lepše vožnje je moja izbira nedvomno facelift

Nimesis
16.12.2010, 21:44
Servo olje ATF je zamenjal CHF in zato volanske letve vLCI ne škripajo, ....
lp

To se spremenili že pred FL, natančneje od letnikov 2006 dalje.
(le ti imajo na pokrovčku za servo olje, zeleno nalepko-obroček)

Dark Funeral
16.12.2010, 21:59
Morda ni švoh omenit, da je pri "novejšem" modelu" 525D le ta opremljen z 3.0 motorjem 200 KM (čipan na 230KM prbl), zato je vožnja bolj dinamična in pri zmerni vožnji (avtocesta 150-170 ter mesto 60-80 km/h) pije okoli 7,5 litra. prej sem imel 177 KM (čip na 200KM) pa mi je pil okoli 8,5). že samo zaradi porabe in lepše vožnje je moja izbira nedvomno facelift

Ja, pa kje je logika..... če je sedaj 525d 3.0d in ti pije majn kot prej 2.5d, bi lahko kupil tudi 530d pred FL......

Totaln nesmisel ali pa neke vrste samo obramba, da te ne tepe ko pogledaš zadnji napis 525d " ni 530d, kre pa enako čene bolj, porabi pa kot 525d" :-D

Zmago1
16.12.2010, 22:05
Kater priporočate PFL model, 525d ali 530d z ročnim m. za lagano vožnjo?
lp, Z

BANI BMW
18.12.2010, 18:32
To se spremenili že pred FL, natančneje od letnikov 2006 dalje.
(le ti imajo na pokrovčku za servo olje, zeleno nalepko-obroček)

Kolikor vem so zeleno nalepko dobili tisti, ki so dali naknadno zamenjat servo olje.
Če bi bilo tovarniško, bi verjetno bilo vtisnjeno na pokrovček...
Mogoče se motim....

Artist
18.12.2010, 22:45
Kater priporočate PFL model, 525d ali 530d z ročnim m. za lagano vožnjo?
lp, Z

Predvsem si najdi dobro ohranjen avto, pa ne se sedaj preveč obremenjevati ali, ali... ker potem resnično nikoli ne boš našel tisto, kar dejansko iščeš:ok2

:beer

Jerry
18.12.2010, 23:22
[/B]


Samo nekaj me zanima ker nisem zasledil v vasem razgovoru a imas slucajno 173kw ali starega 160kw. :beer

160

Jerry
18.12.2010, 23:23
Kater priporočate PFL model, 525d ali 530d z ročnim m. za lagano vožnjo?
lp, Z

530d avtomatika :ok2

Luky
19.12.2010, 01:55
Ja, pa kje je logika..... če je sedaj 525d 3.0d in ti pije majn kot prej 2.5d, bi lahko kupil tudi 530d pred FL......



FL v obeh primerih pije manj, tko da res nevem kje si logiko pozabu..

Dark Funeral
19.12.2010, 08:21
FL v obeh primerih pije manj, tko da res nevem kje si logiko pozabu..

Tudi slabše gre.

FLAT_eric
19.12.2010, 18:51
Tudi slabše gre.

Tehnični podatki kažejo da ravno FL bolje gre!

p.s sploh nevem kaj se šlatamo za par desetink


LP :ok

AJ
19.12.2010, 18:54
Servo olje ATF je zamenjal CHF in zato volanske letve vLCI ne škripajo, posodobili so elektroniko zato BC v števcu ne utripa kot lightshow, predelali so tudi razširjene klimatske naprave zaradi česar se sedaj ne dogaja več, da bi poleti pihal vroč zrak iz zračnikov, kljub prižgani klimi na 16 stopinj,...bolj varčni motorji- ker so e60 po večini pile več kot e-39, so to morali pod nujno popravit, izpušni kolektorji so izdelani iz bolj odpornega pleha (oz. neki takega...) kot tisti pred FL, kateri so pokali oz pokajo kot po tekočen traku...
Sestava plastike v avtu je bolj kvalitetna, zato je manj čričkov...
Pa verjetno še kaj....

To je samo par stvari ki mi jih je prodajalec/prepričevalec naštel...

lp

tako nekako ja:)

lp