PDA

Ogled polne verzije : Poraba olja za E39


Željko
25.6.2010, 17:43
Zadnje čase opažam če avto vozim več kot na 4000 obratov zakadi, vidno v ogledalu, če se normalno vozi je ok.. Zdej pa vidm da je kr požrešn za olje,če ga tščim.. Na servisu mi povejo da že nova serija spije 3l na 10000km...tko da pr men ni čudno k ma avto 308000km, in spije cca 4l na 10000km....Vendar zelo lepo vožen in nobenih večjih težav znjim.... Opazil sem tudi da nekoliko slabše vleče in občutek po nekakšnem kratkem cukanju... Kaj bi kej lahko bilo????
Avto je 520i letnik 1998 prevoženih 308000km...

hvala

Big D
25.6.2010, 18:07
Ja, na tim kilometrima precej M52 motorjev rabi dosti olja. Oljne karike so že hin, gumice ventilov tudi. Na tebi je da se odločaš ali te visoka poraba olja moti in hočeš investirati v pol-generalko motora, ali boš pri sebi vedno imal kantico z oljem. E39 so pri vama zelo poceni in ak ne misliš lastiti si avta naslednjih par let, mislim da ti se bolj splača nalivati olje.

Bubrek
25.6.2010, 18:21
Hm 4L na 10.000km je pa malo veliko. V e39 gre okoli 7L olja in, da ti ga na pol servisnega intervala pokuri več kot polovico ni normalno.

spejtim
25.6.2010, 18:43
če plavo pokadi gre motor počasi že proti koncu. če pa tudi slabše vleče je pa vrjetno tut kompresija že bolj slaba. mislim da se ne splača tega motorja popravljat, ker je predrago, ni pa rečeno da se bo poraba olja zmanjšala.

standup
25.6.2010, 19:40
Katero olje pa imaš notri? 4l na 10000 je res veliko, ampak še v mejah tolerance. Priporočam uporabo gostejšega olja.

Pepsi
25.6.2010, 19:55
Zadnje čase opažam če avto vozim več kot na 4000 obratov zakadi, vidno v ogledalu, če se normalno vozi je ok.. Zdej pa vidm da je kr požrešn za olje,če ga tščim.. Na servisu mi povejo da že nova serija spije 3l na 10000km...tko da pr men ni čudno k ma avto 308000km, in spije cca 4l na 10000km....Vendar zelo lepo vožen in nobenih večjih težav znjim.... Opazil sem tudi da nekoliko slabše vleče in občutek po nekakšnem kratkem cukanju... Kaj bi kej lahko bilo????
Avto je 520i letnik 1998 prevoženih 308000km...

hvala

Menjaj oljni separator, tesnila ventilov, po potrebi batne obročke in to je to.

MehMan
25.6.2010, 23:01
4l na 10000 je res veliko, ampak še v mejah tolerance.

V mejah tolerance? Pa ja niso tako ohlapne tolerance?

Big D
25.6.2010, 23:24
Po navodilih je vse manj kot litra na 1500 km v mejah tolerance.

Jerry
26.6.2010, 10:24
Čaka te mala generalna, ali pa menjava motorja. Na tvojem mestu bi vrgel notri motor od 523i, imam enega odličnega na lagerju če te zanima... in ne bo drag.

Željko
26.6.2010, 19:29
Ja nevem kaj je za narest,motor ne pokadi tko zelo sploh pa ne tako plav dim.. zdej mam 11000 po menjavi olja castrol 10/40 in trenutno je šlo 3 litra... Motor mi ni nikol nč nagajal, redno ga servisiram in vozim brez kakih dirk.. Molk servis mi pove da je to normalno, če bi mi skozi kadilo na auspuh je motor hin, on mi prbije da e komot 200000km nardim z eno normalno vožnjo..
Bistvo tega je da olje kuri če ga tiščim a obrate,drugače ne toliko... Sm biu na dopustu in naredu sm 2300km brez dolivanja,večina avtocesta do 160km/h.... Bom še mau opazoval pa bom vidu kaj pa kako..

Hvala za komentarje...

Željko
26.6.2010, 19:33
Prosm če mi še poveste kiro olje mi priporočaste ob naslednji menjavi...??

dragan klep
26.6.2010, 20:13
kr ostani na 10w40
Poskusi še z menjavo oljnega separatorja, ki zna tudi bit razlog za preveliko porabo olja.
Tudi sam nalivam 10w40 maxlife valvoline.
Oljni separator pa bom tudi sam menjal pri naslednji menjavi olja.

Meni sicer avto ni kadil plavo, čeprav sem prej nalival 5w40 synpower valvoline.
Je pa bila malo večja poraba olja in sicer 1l na 3kkm prevoženih.
Avto pa je v višjih obratih, če sem res pohodil do konca pokadil bolj črno.

Sedaj pa ga po menjavi nisem niti stiskal do konca, ker avta nisem kupil za dirkanje, pač pa za kruzanje, saj veš BMW freude am fahren :)

Pa lep pozdrav.

Dragan

Željko
26.6.2010, 20:34
Ma ja, jst mam tud avto za normalno vožnjo...Zdej sm ga od zun ceuga poštimu cca 5000euru uložu, tko da ni šanse da ga zaradi tega prodam....

dragan klep
26.6.2010, 21:38
Ma, pol si na moji poti
Sem poštimal zunanjost, manjka še par detajlov, pa tudi to bo.
Sem poštimal še notranjost, pa še tu par detajlov.

Okoli motorja, pa sem tudi preventivno zamenjal že (komplet natezovalcev jermenov, jermeni, cev servovolana kompresijska) čakam še ventilator klime zunanji, oljni separator, vodna črpalka, termostat sm menjal z ohišjem vred....)

Počasi pač.

Avto pa res sam za kruzat, nič tiščanja in podobnih bedarij, je le star, pa ga je škoda, ker bi ga rad še zelo dolgo vozil.

LP

Jerry
27.6.2010, 19:39
Ja nevem kaj je za narest,motor ne pokadi tko zelo sploh pa ne tako plav dim.. zdej mam 11000 po menjavi olja castrol 10/40 in trenutno je šlo 3 litra... Motor mi ni nikol nč nagajal, redno ga servisiram in vozim brez kakih dirk.. Molk servis mi pove da je to normalno, če bi mi skozi kadilo na auspuh je motor hin, on mi prbije da e komot 200000km nardim z eno normalno vožnjo..
Bistvo tega je da olje kuri če ga tiščim a obrate,drugače ne toliko... Sm biu na dopustu in naredu sm 2300km brez dolivanja,večina avtocesta do 160km/h.... Bom še mau opazoval pa bom vidu kaj pa kako..

Hvala za komentarje...

3 litre na 11k km je normalno v smislu da še ni treba obnavljat motorja, bo pa to potrebno kmalu. Tipično za izrabljene agregate je da kurijo olje na obratih, ker so takrat tlaki večji in olje hitreje uhaja mimo teflonov in obročkov. 200.000 km bi s takim motorjem po mojih izkušnjah lahko naredil le z zelo lepo vožnjo, pa še to se mi zdi precej optimistično. No ti se kar vozi, ampak redno kontroliraj nivo olja in ko se bo naslednjič poraba opazno povečala, začni mislit na menjavo ali generalko. Najboljše je da daš motor takrat pregledat mehaniku in če je osnova dobra naj ti naredi generalno, v nasprotnem primeru (če so v cilindrih risi ali je bila glava kdaj poškodovana) pa raje zamenjaj kompleten motor.

10W-40 je za tvoje geografsko področje OK gradacija, priporočam katerokoli olje s kontroliranim poreklom, nakupi pri sumljivih prodajalcih naj odpadejo!

marinero
27.6.2010, 20:16
zeljko, ne se sekirat, mislim, da nas ima dosti kantice z oljem v prtljazniku :)
meni je 5w-30 pil 1L/500km, 10w-40 mi pije 1L/2500km. zdaj bom menjal separator in vlil 5w-40 (kosec garantira) :) imam pa 350k

TIN
2.7.2010, 00:20
kot so ti že drugi napisali,menjaj oljni seperator in se drži kvalitetnega 10-40 olja priporočam mobila....

sofoiks
2.7.2010, 04:55
gospodje ne se pustit nategnit 3-4l na 10000nikakor ni normalno to me nebo noben prepriceval ce pa je tako potem je šrot od motorja. Preveri da ti kje ne pusca nevem audi je imel folter oljnih hlapov ce se je zamasil potem so hlapi uhajali in posledicno tudi hitreje olje. Preveri se pokrov za nalivanje olja ce dobro dihta. Imam 530d 99 naredu 15k km se ene 5-10k bom in je na palcki se zmeraj kot je bilo. Kaksen deci na stangici itak nebi porajtu ce manjka. Res kar sem videl vse zadnje case kaj vse tvezijo na oriinal servisih pa ne samo bmw konkretno govorim o opelu insigniji. So kolegu vztrajal da je normalno da grejo zadnje ploscice tak ene 25k km. Lepo vas prosim ce nonstop dirkas ja.

Jerry
2.7.2010, 21:57
gospodje ne se pustit nategnit 3-4l na 10000nikakor ni normalno to me nebo noben prepriceval ce pa je tako potem je šrot od motorja. Preveri da ti kje ne pusca nevem audi je imel folter oljnih hlapov ce se je zamasil potem so hlapi uhajali in posledicno tudi hitreje olje. Preveri se pokrov za nalivanje olja ce dobro dihta. Imam 530d 99 naredu 15k km se ene 5-10k bom in je na palcki se zmeraj kot je bilo. Kaksen deci na stangici itak nebi porajtu ce manjka. Res kar sem videl vse zadnje case kaj vse tvezijo na oriinal servisih pa ne samo bmw konkretno govorim o opelu insigniji. So kolegu vztrajal da je normalno da grejo zadnje ploscice tak ene 25k km. Lepo vas prosim ce nonstop dirkas ja.

Pa ti veš iz katerega materiala je narejen blok motorja pri dizlu in na koliko obratih se ta motor večinoma vozi? :-D

marinero
2.7.2010, 22:56
ce se boste spravili menjat separator, potem si nabavite tudi ono cev, ki pelje od separatorja na motor (part no. 11 15 1 703 775), ker jo boste sigurno pocili :)

sofoiks
3.7.2010, 06:38
jst ga vozim od 1000 pa do 4000 not je olje za 30k km menjal bom ko bo nekaj cez 20000km. mel sem ene 5 dizlov vsi razlicne znamke in edino a6 2.5tdi je pil olje samo tam je bil motor v k. nikoli nisem imel kantice z oljem v prtljazniku in tudi ne mislim. razen ce je moja 5ka poseben primer in ne pije olja? :p
p.s.
ce ugotovim drugace se ti opravicim jerry :)

Jerry
3.7.2010, 17:44
jst ga vozim od 1000 pa do 4000 not je olje za 30k km menjal bom ko bo nekaj cez 20000km. mel sem ene 5 dizlov vsi razlicne znamke in edino a6 2.5tdi je pil olje samo tam je bil motor v k. nikoli nisem imel kantice z oljem v prtljazniku in tudi ne mislim. razen ce je moja 5ka poseben primer in ne pije olja? :p
p.s.
ce ugotovim drugace se ti opravicim jerry :)

Moj odpor do vagovcev (VAG = volkswagen audi group) ima dolgoletno zgodovino ravno zato ker delajo premehke motorje, ki potem pijejo olje. BMW E39 530d je narejen tako kot je treba, torej ima motor iz gusa in je nasplošno eden najboljših dizelskih motorjev svojega časa (prekaša ga edinole mercedes). Ti stroji se bodo vrteli v neskončnost, medtem ko vagovca samo malo premočno pobožaš in je že zrel za malo generalno. Žal pa je z nastopom modela E60 tudi BMW začel izdelovati dizelske motorje iz lahke (beri: mehke) litine in ko bodo ti stroji enkrat v letih, bodo kadili in ribali da bo veselje.

Da smo si na jasnem: dober motor (torej dobro skonstruiran, natančno izdelan in pravilno vožen) motor ne sme pit SKORAJ NIČ olja! To pomeni da ga lahko stalno držiš na obratih malo pod rdečim poljem, pa od menjave do menjave ne bo treba dotočit olja v motor. Bavarski bencinski stroji so večinoma tega sposobni (tu so spet razlike v tipih motorjev, ampak v povprečju so dosti boljše izdelani kot vagovci, ki jim je pitje olja očitno ostalo v genih še od dvotaktnih časov), so pa že v tovarni predvideli tolerančno polje do katerega lahko rečemo da motor še kolikor toliko normalno deluje in to je bilo včasih 1 liter porabljenega olja na 1000 km, zdaj pa ne vem koliko je - verjetno približno enako. To je meja za generalno, s tem da so tu spet razlike kdaj in kako se dela generalna pri motorjih z blokom iz lahke litine z nikasil prevleko in pri onih z gusastim blokom.

V splošnem velja: pitje olja ni problem če je enakomerno in če za tabo ni plavega dima. Slednji pri bavarskih dizlih ponavadi pomeni da se bliža čas za menjavo turbine, pri bencinarjih pa bližajočo se malo generalno. Dokler dima ni opazit, je neglede na porabo olja še vse OK.

andrej777
3.7.2010, 19:19
m54b30 mora popit kakšen literček na 10.000km drugače ni vesel. :ok2:ok2 Ti motorji so že od novega radi malo popapcali ampak to samo ker je notri hudo redko olje 5w30 sli 5w40. Če natočiš notr 10w40 pomoje pri 90% primerih motor neha piti olje. Ampak če je fabrika predvidela tako olje in sigurno boljše maže motor bom pač med vsakim servisnim intervalom reskiral kakšen liter ali dva olja da motorček lepo laufa :ok:ok

sofoiks
3.7.2010, 19:33
ja jerry to pa je nekaj drugega priznam :)

marinero
8.7.2010, 21:20
ali je mozno, da mi avto ne pije olja, ko je klima prizgana? danes, sem namrec malce na mestu gnal po gasu in z vzgano klimo ni videt nikakrsnega dima iz izpuha, ko pa klimo ugasnem, se pa ven valijo dokaj cudne barve. je kaj na temu, ali samo vidim, kar zelim videt? :)

Jerry
8.7.2010, 21:48
ali je mozno, da mi avto ne pije olja, ko je klima prizgana? danes, sem namrec malce na mestu gnal po gasu in z vzgano klimo ni videt nikakrsnega dima iz izpuha, ko pa klimo ugasnem, se pa ven valijo dokaj cudne barve. je kaj na temu, ali samo vidim, kar zelim videt? :)

Klima nima s tem nobene veze.

sofoiks
9.7.2010, 12:14
lahko gres pa na merjenje izpusnih plinov pa ti lahko potrdijo ali je kaj ali ni

kosec
9.7.2010, 12:45
In kaj bodo merili? Količino modre galice na m3 plinov? :confused

sofoiks
9.7.2010, 13:23
ja ce plini ne ustrazajo potem je nekaj narobe a ni tako? ce je gres lahko na tester shumiju ali podobni

marinero
9.7.2010, 14:33
ah, ko yebe, dost je blo vlaganja, zdej dokler gre pa gre.

voith
14.7.2010, 19:50
Najprej probaj z novimi tefloni oz tesnili ventilov.

lucky
18.7.2010, 20:46
Pri meni je tud nek čuden "pojav". Se mi je prižgala rumena lučka za olje. Sem preveril nivo in je bilo do max.:confused Naslednji dan sem naredil cca 80 km in se mi je zopet prižgala rumena lučka. Preverim nivo in je bilo olje na minimumu. Kako je možno, da tako hitro zmanjka 1l olja. Pred tem pa vse OK. :confused

Res pa je, da imam notri 5W-30 olje in kolikor sem prebral ni ravno najboljši za moj avto in ga rad avto popije. Imam pa e39 525i, l. 2001, okol 190.000 prevoženih km.

tommy28
18.7.2010, 20:59
Pri meni je tud nek čuden "pojav". Se mi je prižgala rumena lučka za olje. Sem preveril nivo in je bilo do max.:confused Naslednji dan sem naredil cca 80 km in se mi je zopet prižgala rumena lučka. Preverim nivo in je bilo olje na minimumu. Kako je možno, da tako hitro zmanjka 1l olja. Pred tem pa vse OK. :confused

Res pa je, da imam notri 5W-30 olje in kolikor sem prebral ni ravno najboljši za moj avto in ga rad avto popije. Imam pa e39 525i, l. 2001, okol 190.000 prevoženih km.

Po moje nisi imel avto na ravnem terenu...in ti zato ni pokazalo pravega nivoja olja, oziroma nisi dovolj počakal, da se olje steče v karter...

lucky
18.7.2010, 21:15
Po moje nisi imel avto na ravnem terenu...in ti zato ni pokazalo pravega nivoja olja, oziroma nisi dovolj počakal, da se olje steče v karter...

Avto je bil na ravnem, 100%, motor je bil pa hladen.

Imperium
18.7.2010, 22:06
V knjižici z navodili piše, da se nivo preverja 5 min zatem, ko ugasnemo (na delovno temperaturo) ogret motor.

zigi
18.7.2010, 22:41
V knjižici z navodili piše, da se nivo preverja 5 min zatem, ko ugasnemo (na delovno temperaturo) ogret motor.

Tako je. :ok

Jur3
19.7.2010, 14:46
men se zdej ze dva dni ko dam kontakt prizgeta lucka za olje in akomulator
(walda to je normalno) ampak ugasneta sele ko speljem, do zdej so vedno prej ugasnle.
Plus tega, se mi prizgala se oranzna lucka na kateri je ura narisana notr..mislm da je
to OIL SERVICE..ampak tud ugasne ko speljem in se ne prizge potem vec.
Je to normalno, ker se bliza servis..ali? :)

voith
19.7.2010, 15:36
Nevem točno po kakem sistemu ima to bmw, ampak pri 90% avtomobilov tista lučka za olje pomeni, da olje nima zadosti pritiska(pri delujočem motorju), kar lahko pomeni tudi, da pritiska sploh ni oz da vleče zrak, čeprav to zadnje pri tebi ne velja, ker je po speljevanju vse ok. Verjetno pumpa pri mrzlem zagonu v štandgasu ne naredi zadosti pritiska, da bi lučka ugasnila. Poizkusi z gostejšim oljem.

mihado
19.7.2010, 15:53
men se zdej ze dva dni ko dam kontakt prizgeta lucka za olje in akomulator
(walda to je normalno) ampak ugasneta sele ko speljem, do zdej so vedno prej ugasnle.
Plus tega, se mi prizgala se oranzna lucka na kateri je ura narisana notr..mislm da je
to OIL SERVICE..ampak tud ugasne ko speljem in se ne prizge potem vec.
Je to normalno, ker se bliza servis..ali? :)

Tista ura pomeni, menjavo olja v zavornem sistemu. To se prižge avtomatsko na dve leti.

Jur3
19.7.2010, 16:44
obisk servisa ..da/ne? :)

gorita mi se 2 zelene za servis in sam mislm da ga se nebi pelu..nocm pa da mi masino raztumba
pa da mam veselje once again ;)

zigi
19.7.2010, 17:05
obisk servisa ..da/ne? :)

gorita mi se 2 zelene za servis in sam mislm da ga se nebi pelu..nocm pa da mi masino raztumba
pa da mam veselje once again ;)

Škodilo sicer ne bo, ni pa nujno. ;)

Drugače pa redno kontroliraj olje in ne bi smelo biti nič narobe, na servis pa pojdi ob intervalu oz. ko ti ugasnejo zelene lučke. Pa še bremz olje naj ti zamenjajo. :ok2

Jur3
19.7.2010, 21:25
ma jutr na hitrco skocm do Kokalj-a, pa mam mir :ok

Jerry
19.7.2010, 23:00
Pri meni je tud nek čuden "pojav". Se mi je prižgala rumena lučka za olje. Sem preveril nivo in je bilo do max.:confused Naslednji dan sem naredil cca 80 km in se mi je zopet prižgala rumena lučka. Preverim nivo in je bilo olje na minimumu. Kako je možno, da tako hitro zmanjka 1l olja. Pred tem pa vse OK. :confused

Res pa je, da imam notri 5W-30 olje in kolikor sem prebral ni ravno najboljši za moj avto in ga rad avto popije. Imam pa e39 525i, l. 2001, okol 190.000 prevoženih km.

Tri varijante so: ali si narobe meril, ali olje nekje pušča, ali pa ti je šel motor v maloro. Tole zadnje dvomim da je ker bi se potem zadaj že močno kadilo, tako da dolij olje in izvedi meritev še parkrat... če ne bo spet nenadnega padca nivoja olja, je vse OK.

Jerry
19.7.2010, 23:02
men se zdej ze dva dni ko dam kontakt prizgeta lucka za olje in akomulator
(walda to je normalno) ampak ugasneta sele ko speljem, do zdej so vedno prej ugasnle.

Se pravi če sem te prav razumel, ti na prostem teku gori rdeča lučka za olje? Če je tako, to ne pomeni nič dobrega. Me pa čudi da se pri tem prižiga še lučka za akumulator, to bolj diši po drsenju jermena... si siguren da je tista lučka za olje?

Jerry
19.7.2010, 23:06
Nevem točno po kakem sistemu ima to bmw, ampak pri 90% avtomobilov tista lučka za olje pomeni, da olje nima zadosti pritiska(pri delujočem motorju), kar lahko pomeni tudi, da pritiska sploh ni oz da vleče zrak, čeprav to zadnje pri tebi ne velja, ker je po speljevanju vse ok. Verjetno pumpa pri mrzlem zagonu v štandgasu ne naredi zadosti pritiska, da bi lučka ugasnila. Poizkusi z gostejšim oljem.

Če je lučka rdeče barve in je gor narisana kantica z oljem, je to res lučka za pritisk olja in kadar ta gori, je za M52 ponavadi že konec veselja. Velja pa ta najhujša možna diagnoza samo v primeru da zraven ne gori še kaka druga lučka, ker če se to dogaja, je lahko napaka tudi nekje na diagnostiki. V tem primeru se za motor ni za bat, je pa takojšen obisk mehanika vseeno obvezen, saj se v kakršnemokoli primeru z oljem in vodo pri bavarcih ni za igrat.

Jur3
19.7.2010, 23:12
Se pravi če sem te prav razumel, ti na prostem teku gori rdeča lučka za olje? Če je tako, to ne pomeni nič dobrega. Me pa čudi da se pri tem prižiga še lučka za akumulator, to bolj diši po drsenju jermena... si siguren da je tista lučka za olje?

ne ne.. ko dam kontakt se prizgejo te lucke. Sej so se vedno, ampak so pred
zagonom ugasnile. Zdej pa gorijo dokler ne prizgem avta.
Lucka za akomualtor in zravn lucka, ki je za olje :)
Zdej se mi pa tako prizge in ugasne tudi lucka oranzna z urico notri,
ki baje je za zavorno olje :ok med voznjo oz. prizganim motorjem je na armaturki mir :-D

Jerry
19.7.2010, 23:27
ne ne.. ko dam kontakt se prizgejo te lucke. Sej so se vedno, ampak so pred
zagonom ugasnile. Zdej pa gorijo dokler ne prizgem avta.
Lucka za akomualtor in zravn lucka, ki je za olje :)
Zdej se mi pa tako prizge in ugasne tudi lucka oranzna z urico notri,
ki baje je za zavorno olje :ok med voznjo oz. prizganim motorjem je na armaturki mir :-D

Potem je vse OK... samo servis naredi, hitet pa ni treba.

Jur3
19.7.2010, 23:31
Potem je vse OK... samo servis naredi, hitet pa ni treba.

:ok

sam bom useen jutr skocu na servis..da bom pol mirno spal :-D
ker mam ze tko prevec mor s tole 5kico hahah :laugh

marinero
30.7.2010, 19:28
kaj pomeni, ce se zakadi, ko ga vzgem, ko je fajn vroc? :)
dokler se ful ne segreje, ne kadi nic. jasno, da pomeni, da kuri olje, ampak zakaj samo ko je vroc? je to simptom tocno dolocene greske? sicer se pa zaenkrat 5w-40 drzi vec kot 2x bolje kot 5w-30 :)
lp

Jerry
30.7.2010, 19:39
kaj pomeni, ce se zakadi, ko ga vzgem, ko je fajn vroc?

Kakšne barve je takrat dim - bel, siv, črn, plav? Načeloma med hladnim in toplim motorjem pri kajenju nebi smelo bit razlike.

marinero
30.7.2010, 19:41
deluje mal plavkasto ja. ni dvoma o tem, da je olje, po moje. vode nic ne zmanjkuje.
ja, sej zato mi ni jasno, dokler se ne segreje, je super.

Jerry
31.7.2010, 05:28
deluje mal plavkasto ja. ni dvoma o tem, da je olje, po moje. vode nic ne zmanjkuje.
ja, sej zato mi ni jasno, dokler se ne segreje, je super.

Čudno, temperatura motorja na to nebi smela opazno vplivat.

Imaš katalizator še gor, ali si ga dal dol?

sofoiks
31.7.2010, 05:30
da ni kaksno preredko olje meni se je zgodilo to ko sem dal v fiesto 1.1 txt softech sam kadila je po menjavi olja s pravim je bilo uredu hehe

marinero
31.7.2010, 08:39
kat je se gor, ampak je itak fuc.
olje je pa 5w-40, zagotovo preredko. tuhtam da bi dolival kak 15w-40 mineralno. ljudje pravijo, da je zadeva safe in da resi mnogo tezav.

Big D
31.7.2010, 09:01
15W40 bi še šlo v M50, ampak v M52 - ne. Rabi polsintetiku 10W40

marinero
31.7.2010, 09:28
saj bi zmesal sinteticno 5w40 in mineralno 15w-40. pisejo jenkiji, da se super obnese.

Carpenter
31.7.2010, 09:31
saj bi zmesal sinteticno 5w40 in mineralno 15w-40. pisejo jenkiji, da se super obnese.

Ja, pri njih so motorji očitno zastonj...:-D.

Če ti pije preveč olja lahko poskusiš recimo z Esso ultra 10w-40.

Jerry
31.7.2010, 09:33
kat je se gor, ampak je itak fuc.
olje je pa 5w-40, zagotovo preredko. tuhtam da bi dolival kak 15w-40 mineralno. ljudje pravijo, da je zadeva safe in da resi mnogo tezav.

Če praviš da ti že olja gradacije 5W-40 ne kuri pretirano, potem ti bo 10W-40 še manj. Tudi meni se zdi 15W pregosto olje, probaj z 10W-40 in opazuj, če bo kaj boljše.

Jerry
31.7.2010, 09:37
saj bi zmesal sinteticno 5w40 in mineralno 15w-40. pisejo jenkiji, da se super obnese.

Različna olja se včasih dobro ujamejo in jih lahko mešamo, včasih pa ne in prihaja do penjenja, kar je smrt za motor. Ker ne vemo katera olja se lahko mešajo (to se da ugotovit samo s poskusom, imajo pa tudi olja istega proizvajalca in enake oznake lahko drugačno kemično sestavo), tega raje ne delaj.

marinero
31.7.2010, 09:45
pise na embalazi od motula 5w-40, da se lahko mesa z vsemi olji. 10w-40 sem ze imel, ga pije isto kot tega 5w-40, to je 1L/2k km. sej mi ni mar, avto gre kot raketa, rabi pa manj kot audi 1.6. samo ne da se mi vsak teden sipko ven jemat :)

mihado
31.7.2010, 20:57
Jaz sem naredil 8000 km od servisa, pa mi ni spilo nič olja. Imam 525d, olje pa Agip 5w-30.

tommy28
31.7.2010, 21:25
Jaz sem naredil 8000 km od servisa, pa mi ni spilo nič olja. Imam 525d, olje pa Agip 5w-30.

Enako, moja 525da ima 14.000km po servisu in ni popila niti kapljice....čekiram 1 x mesečno nivo in je vedno enak....je pa res, da lepo vozim, sploh ko je mrzla...včasi pa tudi na polno..pač po potrebi.

Moje mnenje je, da olja ne sme spiti motor od servisa do servisa več kot 5-7 deci, definitivno pa manj kot liter...odvisno od obremenitev, temperatur itd...

marinero
31.7.2010, 21:52
zakaj "ne sme?" kolegu w123 240 dizel pije 1L olja/100km in kaj zdej? zakaj ne bi smela? :) pa verjamem, da ga bo pila se vec, ko bodo nasi e60 ze reciklirani v plocevinke za mesni dorucak.

Jerry
31.7.2010, 23:32
pise na embalazi od motula 5w-40, da se lahko mesa z vsemi olji.

Saj tudi v servisnem priročniku za vozila BMW piše da se olje v avtomatskem menjalniku ne menja, pa v resnici ni ravno tako. Tole z mešanjem olj je enako - ponavadi ne škodi, v določenih primerih pa, tako da se s tem ni za igrat. V kakšnem odsluženem jugotu ja, v bavarcu pa ne.

Jerry
31.7.2010, 23:37
zakaj "ne sme?"

Zato, da si gospod ne bo umazal svojih nežnih ročic. Se pač mora pohvalit da vozi E60 in da njemu ni treba dolivat olja. Ko bo imel kak "problemčič", bo pa jokal in stokal in nas spraševal za nasvet... ništa novo na zapadu.

Dolivaj in vozi dokler gre, ko ne bo šlo več bomo pa že kaj pogruntali, da te ne bo preveč udarilo po žepu.

marinero
1.8.2010, 10:12
Zato, da si gospod ne bo umazal svojih nežnih ročic. Se pač mora pohvalit da vozi E60 in da njemu ni treba dolivat olja. Ko bo imel kak "problemčič", bo pa jokal in stokal in nas spraševal za nasvet... ništa novo na zapadu.

Dolivaj in vozi dokler gre, ko ne bo šlo več bomo pa že kaj pogruntali, da te ne bo preveč udarilo po žepu.

ni tezav, gre kot raketa s temi novimi sondami. ko rikne, bomo pa drug motor ruknl notr ane :)

kroskris
1.8.2010, 10:40
Jaz pa imam res srečo.:-D

Vozim 520iA in mi motor ne spije niti kapljice olja. Še mehanik mi je rekel, da so tile 2.0 motorji občutljivi in radi malo srknejo, ampak očitno je moj izjema.:ok2

Dark Funeral
1.8.2010, 12:15
Samo tako.....

Avto nima da porabi toliko olja. So določeni starejši primerki ki pač pijejo olje ( razne znamke). Ampak da ti bo pil toliko olja kot si napisal, je pa že nekaj fajn narobe. Drugače, pa porobaj kupit kakšno kvalitetno olje polno sintetično, še posebi, če stalno otiskaš avto do leha in čez.

1L/2k km - to ni normalno. OK, jenormalno, pri zgonjenem avtu.

marinero
1.8.2010, 13:12
ah ni lih nov no. glavno, da benza pije kot polo 1.4. bom pa probav ameriski experiment.

bebek
6.9.2010, 21:10
Meni tudi popije 1l/2000 km.Kaj se splača narediti?Imam 225 k km.

marinero
7.9.2010, 15:30
Meni tudi popije 1l/2000 km.Kaj se splača narediti?Imam 225 k km.

nic, vsake tolko mu odpri pokrov, pa mu mal dolij, kaj pa je to takega. res ne razumem te histerije okrog pitja olja :)

mihado
7.9.2010, 17:39
Naredil že 10000km od servisa, in še ni popilo nič olja.

zigi
7.9.2010, 17:44
Naredil že 10000km od servisa, in še ni popilo nič olja.

Saj dizlarji ga tko al tko ne pijejo nič. ;) :-D

sash
7.9.2010, 18:11
No pa še moje izkušnje

1995 E36 316i, M43B16 - Poraba olja 1L na 10.000km
1993 E36 325i, M50B25tu - Poraba olja 0,3- 0,5L na 10.000km
1997 E36 328i, M52B28tu - Poraba olja 0,5L na 10.000km
1996 E39 523i, M52B25tu - Poraba olja 3L na 15.000km

MehMan
7.9.2010, 19:27
nic, vsake tolko mu odpri pokrov, pa mu mal dolij, kaj pa je to takega. res ne razumem te histerije okrog pitja olja :)

Jah načeloma je pitje olja dober odraz stanja motorja. Če ga veliko izgoreva ti pokvari katalizator in lambde. Ni tako nedolžno. Seveda pa ni to alfa in omega o stanju motorja, ker nekateri že od štarta spijejo nekaj olja, ala zgodnje e39 M5, zaradi težav z materiali, itd.

bebek
7.9.2010, 22:19
No in?Kaj naj samo dolivam ali kako drugače ukrepam?

Metod
7.9.2010, 22:25
No in?Kaj naj samo dolivam ali kako drugače ukrepam?

preveri oljni separator :-D

marinero
7.9.2010, 22:32
nov separator je meni pomagal, vendar minimalno. so pac deli iz light materialov oddelali svoje in spuscajo skozi svoje membrane vec kot bi morali :)
dolivaj in zdravo, IMHO.

MehMan
8.9.2010, 10:33
No in?Kaj naj samo dolivam ali kako drugače ukrepam?

Ja najprej po vrsti. Tale poraba je že prevelika, ker ti na servisni interval z 20.000km zgine 10L olja, kar je pa več kot ga je v celem karterju. Je treba po korakih preverit, če pušča olje in kje pušča olje, menjat oljni separator in kako cevko zraven, pa najbrž se še kaka stvar najde, ki jo je fino preveriti.
Separator ponavadi spušča take zvoke, čeprav pa tale metoda ni 100% za izpostavljanje separatorja, ker lahko še kje drugje vleče fouš luft:

http://www.youtube.com/watch?v=Nbp5GkGAwLw&feature=related

bebek
8.9.2010, 14:28
Bil na servisu.Menjal olje 5-40 Mobil,menjal separator s cevkami pa se isto dogaja naprej.

Bavarian Murder Weapon
8.9.2010, 14:35
kater motor imaš in letnik?

Metod
8.9.2010, 14:43
Bil na servisu.Menjal olje 5-40 Mobil,menjal separator s cevkami pa se isto dogaja naprej.

izmeri kompresijo in boš ugotovil stanje motorja. Minimum je 10-11 bar. Razlika med posameznimi celindri pa 0.5bar :ok. Če je kompresija še ustrezna so po vsej verjetnosti (če olje drugje ne uhaja) dotrajani tefloni.

lp,Metod

bebek
8.9.2010, 14:51
523 i,letnik 1998 , 225 kkm

MehMan
8.9.2010, 15:00
A ti kadi plavo?

bebek
8.9.2010, 15:57
Veš da ne vem.Ko vozim nič ne vidim da bi kaj kadil.

bebek
11.9.2010, 00:14
Kaj storiti?

Jerry
11.9.2010, 06:11
Kaj storiti?

Poišči dobrega mehanika in naj ti za začetek izmeri kompresijo, kot je predlagal Metod. Ta meritev bo pokazala ali je res kaj narobe z motorjem, ali pa je mogoče za pitje olja kak drug vzrok (naprimer slaba kvaliteta olja). Je pa poraba pri tebi že precej visoka, tako da se bojim da se tudi z drugim oljem ne bo izboljšala... bo treba verjetno počasi mislit na generalno.

boosey
13.9.2010, 14:25
Jaz sem glih včeraj dolil. cca 1 liter po 13.000 km. 120k km
10W40.

Je pa res da sem skor pol litra vlil not takoj po turi na in iz vršiča. :)

Gregor..
29.9.2010, 19:28
Rabim nasvet oz. pomoč, vozim 530i, letnik 2001, 91.000km. avto pije olje bribližno 0.5l na 1000km (mobil 5w-30) glede na kilometre mi to ni všeč, a bo z zamenjavo katerega drugega olja ta broblem rešen? bral sem vaše članke pa vseeno nevem a je blo večina za dizelske agregate al to velja tudi za bencinske.

*hawk*
29.9.2010, 19:32
Rabim nasvet oz. pomoč, vozim 530i, letnik 2001, 91.000km. avto pije olje bribližno 0.5l na 1000km (mobil 5w-30) glede na kilometre mi to ni všeč, a bo z zamenjavo katerega drugega olja ta broblem rešen? bral sem vaše članke pa vseeno nevem a je blo večina za dizelske agregate al to velja tudi za bencinske.

sicer je veliko odvisno kako avto voziš bolj dinamična vožnja terja svoj davek..naslednjič mogoče probaj z gostejšo gradacijo.
Koliko pa ti v knjigi kaže da bi bila normalna toleranca porabe olja?
Ter a si 100% prepričan da tvoj avto ima tele kilometre?

marinero
29.9.2010, 19:36
Rabim nasvet oz. pomoč, vozim 530i, letnik 2001, 91.000km. avto pije olje bribližno 0.5l na 1000km (mobil 5w-30) glede na kilometre mi to ni všeč, a bo z zamenjavo katerega drugega olja ta broblem rešen? bral sem vaše članke pa vseeno nevem a je blo večina za dizelske agregate al to velja tudi za bencinske.

po mojih izkusnjah je 5w-30 govno od olja. vsaj za diskretno zgonjene semeringe. poskusi 5w-40. meni je 5w-30 pil tudi nekaj takega, 5w-40 pa 1L/2k. 10w-40 1L/2,5k. imam pa zdaj close to 370k km.

Gregor..
29.9.2010, 19:59
glede kilometrov so 100% realni ker je bil prej avto vožen kot treji (mel ga je en starejši gospod z grosuplja). v kratkem moram olje zamenjat tak da bom probal 10w-40 pa bomo vidli. a naj ostanem na olju mobil? ali mi priporočate katero drugo?
hvala za vse odgovore!

Gregor..
29.9.2010, 20:01
oz. 5w-40

zigi
29.9.2010, 20:03
Castrol? :ok2

marinero
29.9.2010, 20:07
v eurotonu imas motul 5w-40 v akciji. mislim, da 35eur/5L.

Gregor..
29.9.2010, 20:12
hvala za pomoč.

Gregor..
29.9.2010, 20:15
castrol pa mislim da je mal dražji.. sicer pa mi cena ni glih nevem kaj dosti pomembna, sam da bo BMW zadovoljen. :)

Gregor..
29.9.2010, 20:19
Castrol Softec TXT 5W40 ali Mobil Super 3000 5W-40, v ceni pa je razlike bribližno 1evro (mobil je dražji)

u-r-o-s
14.10.2010, 18:04
Jst bi dal Mobil :ok

So pa b30 motorji malo bolj podvrženi porabi olja. Po tujih forumih sem bral da so probleme odpravili z menjavo teflonov, samo vprašanje koliko se to splača.

Ne vem koliko od oka je menjava teflonov. Glavo dol, menjat teflone, zbrusit glavo, nazaj skupaj. Že materiala nanese kar nekaj €€€.

bemwa
3.3.2011, 11:08
Za ilustracijo:
520i, 312000km, med menjavami olja ni opazne porabe.

Benfas
16.3.2011, 19:33
Za ilustracijo:
520i, 312000km, med menjavami olja ni opazne porabe.

imam 525i l.2001 235000km od menjave olja sem nardil cca 6k in tudi ni opazne porabe olja.

boosey
17.3.2011, 07:51
hmmm, cca 2k od menjave olja. sem dolil 2dcl. Sumim, da je krivec cca 15min @ 5.5k obr.

Mundas
19.3.2011, 07:17
Na mojem od menjave olja skoraj nekje 4k prevoženih. Opaziti ni skoraj nič, mogoče za kak mm, da ga je manj.

Metod
21.3.2011, 07:30
pri 330k km ... 1l/2000 km:frown (5-40 txt).

Se morem spravit zraven in menjat tesnila ventilov (24kom - veselica :-D )

mic70
29.3.2011, 22:22
Od menjave do menjave na cca 12000km nič (txt 5-40 v vseh bemflih do zdaj) sedaj 523 l. 2000 -206k km.

mihado
30.3.2011, 06:47
Na mojem 525d po 15000 km od servisa, še vedno ne manjka nič olja. Avto ima 209000km. Bom pa v teh dneh opravil servis.