PDA

Ogled polne verzije : DIY: Exx Nakup rabljenega avtomobila


udm
11.7.2004, 12:15
koristni napotki za vse, ki kupujete rabljen avto
http://rabljen_avto.tripod.com/RabljenAvtoText.html

bmw
11.7.2004, 13:27
No, tole je pa res trotlziher :ok2

FLAT_eric
11.7.2004, 15:09
Ojoj nevem kdaj se naj začnem učit :ok2 lol :-D
Meni je tole že znano sem na enem drugem forumu dol potegnil :)

LP :ok

Jerry
11.7.2004, 16:50
UDM, priznam, da sem stran odprl s taksnim izrazom na obrazu: :-D , ki pa se je potem preoblikoval v takega: :eek2

Fantu gre res :bow To so prvi res uporabni napotki, ki sem jih videl :eek

Je pa pozabil omeniti eno stvar :wink : da si moras pred ogledom v sluzbi vzeti teden dni dopusta :laugh :laugh :laugh

Se mu je pa kar zdelo, kako bi na tako "natancen" ogled reagirali (pre)prodajalci, ki so vcasih ze v normalnih pogojih (pre)napeti: Takole :besen :fight :mad :ok2

Sicer je pa pozabil se na dve zelo pomembni stvari :student (le kako je mogel :obrvi ): rentgen in boroskopijo... :hihi

udm
11.7.2004, 17:03
Jerry, saj je kar lepo napisal :-D
Bi pa Gerchy mimogrede z levo roko spisek še temeljito dopolnil :ok2

Aja, pa še prenosnik z instaliranim ETK je definitivno potreben, da preveriš vse številke vgrajenih delov, sicer lahko doživiš pozitivno presenečenje :-D, ko ugotoviš, da je tudi prejšnji lastnik imel modifikatorske želje in je vgradil dele, ki po vsej teoriji tja ne pašejo :-D

udm
(ki je včeraj ugotovil, da pravzaprav vozi hibrida, mešanca med 730i in 850i :-D)

mihakk
11.7.2004, 17:25
Hm, mislim da takega teste že določen odstotek novih avtomobilov ne opravi, kaj šele 5 ali več let stari...

CSL
11.7.2004, 21:21
Evo...danes mi je že prišlo prav! :drink

bmw
11.7.2004, 23:14
Evo...danes mi je že prišlo prav! :drink

za.... :confused

CSL
11.7.2004, 23:53
Peden sem šel en avto pogledat sem prebral in se tako spomnil še stvari, ki se jih drugače ne bi.

gerchy
12.7.2004, 00:56
Bi pa Gerchy mimogrede z levo roko spisek še temeljito dopolnil :ok2
A niso moji kriteriji malce prestrogi?! :ironija :nana :hihi

Pero
12.7.2004, 07:48
Vse v redu samo slovenščina je pa v tem članku mal joj.

Raznorazni "nima lufta" pa do "pleha"

joj joj, futbal moja kruha.

bmw
12.7.2004, 13:09
Peden sem šel en avto pogledat sem prebral in se tako spomnil še stvari, ki se jih drugače ne bi.

Aha, sm mislu, da si kaj nabavu. No saj, lepo počasi, pa bo :ok


joj joj, futbal moja kruha.

sej lohk je sam špricu 4 leta slove al pa je res slovenija moja doma :laugh

MG
12.7.2004, 14:01
Fantje, Gaso je sef IT-ja v nasi firmi (HERMES SoftLab). :beer
Res se je full potrudil. :ok

Lp, Matjaz

Pero
12.7.2004, 14:03
Če se je pa tole potrudu kako šele zgleda k slab naredi.
Slovenština mu nije najmoćnija strana

MG
12.7.2004, 14:11
Te ćisto razumem, ampak... :viking

Sporočilo je uporabno, pustimo detajle.
Važno je, da je zadeva "uporabna". Polirajo naj drugi, ki/ce imajo čas.

Lp, MG

Artist
14.7.2004, 22:46
Če se je pa tole potrudu kako šele zgleda k slab naredi.

Da ne padem od smeha. Šimfamo slovenščino drugih, sami pa pišemo sestavke in pripombe v ..... aja, to je pa pogovorna slovenščina, kako to, da se nisem tega prej spomnil :-D

:beer

BMW M
14.7.2004, 23:15
udm
(ki je včeraj ugotovil, da pravzaprav vozi hibrida, mešanca med 730i in 850i :-D)

udm, kaj naj to pomeni!?!?

Drugače so pa nasveti kar dobri. :ok

udm
15.7.2004, 00:59
Zaenkrat sem še krepko zmeden, gre pa zadeva nekako takole:

Dotrajal je zglob na desni spodnji vilici (ali pa roki, kakor komur ljubše :-D ) in sem seveda želel rešiti problem in zamenjal obojne vilice.
Ko so bile nove vilice gor, seveda od E32 (vsi modeli imajo enake), pa je postal avto praktično nevozen :damn Namesto da bi se volan poskušal sam vrniti v nevtralno lego, če ga spustiš v ovinku, je ga je obrnilo ravno nasprotno in je še bolj zavijal v ovinek, na vsaki grbini mi je volan zaplesal v rokah...skratka, to več ni bil moj avto :damn

Nič jasno, šele po merjenju starih in novih vilic in preverjanja po ETK so se zadeve razjasnile:
očitno je tudi prejšnji lastnik imel modifikatorske želje in je namesto originalnih spodnjih vilic od E32 vgradil vilice od E31, torej od serije 8! Vilice za E31 so daljše za cca 7, 8 mm od tistih za E32 (pa tudi za E34). Ko sem jaz dal nazaj original od E32, pa je seveda avto spodvil kolesa navznoter in se je spremenila optika, zato je bil avto komaj vozen.

Po ETK je zadeva nekompatibilna in je vse to teoretično nemogoče izvesti, ker če daš spodnje vilice od E31, ki so daljše, potem spodnji del sprednjih koles potisne navzven. To je dejstvo.

Dalje pa je samo teorija, ki pa jo še moram preverit v praksi (avto na kanal, pa preverit številke na zgornjih vilicah):
Če vilice od E31 potisnejo spodnji del koles navzven, potem stojijo nekako takole: /---\
Edino varianta je potem, da zamenjaš tudi zgornje vilice, ki pa morajo biti seveda tudi daljše, da potisne tudi zgornji del navzven in spet kolesa stojijo normalno navpično. Potemtakem bi tudi zgornje vilice morale biti od E31?

Spet dejstvo: ker sem jaz imel zgornje vilice dol in sem zamenjal puše, vem, da so bile noter srednje trde puše, ki gredo na model 730 in 735. Jaz sem dal noter najtrše, ki jih ima 750 in 850. Kataloške št. seveda takrat nisem preverjal, jo bom pa zdaj, ko bom dal avto na kanal.
Nelogično se mi zdi, da bi potemtakem kdo dal zgornje vilice od 850, zakaj pa bi potem dal noter puše od 730 modela?

Predvsem pa mi ni jasno, ZAKAJ bi dal kdo noter vilice od E31, ki so dražje od tistih za E32?
Kaj bi s tem pridobil? Par milimetrov širši kolotek spredaj? Potem bi dal raje noter distančnike, ne bi si delal za 200 Ksit stroškov in zamenjal vse 4 vilice (Vse 4 so original BMWjeve!) + dodatno delo.

Kaj pa je še najbolj ironično:
Optika je bila OK in čisto po specifikacijah za E32. Skratka, zadeva pošlihtana v nulo.
Niti jaz nisem zasledil na internetu, popolna neznanka tudi za "stare mačkone", ki že 30 let vozijo in šraufajo BMWje, da je kaj takšnega v praksi mogoče. Teoretično ni mogoče.
Profesionalno delo, kapo dol pred neznanim mojstrom, za omenjeni poseg, da gredo vilice od E31 na E32, še ni slišal nihče.

Ko mi bo več jasno, bom dal še par slik zraven. Mogoče bo koga zamikalo, da bo izvedel podobno na svojem E34, ker so vilice identične za E32 in E34. Če gre od E31 na E32, potem gre tudi od E31 na E34.

Aja, stare vilice sem poslal v Vrhniko, da so jih obnovili in so od srede spet nazaj na avtu. Tiste od E32 pa sem vrnil :-D

http://freeweb.siol.net/caposiol/podvozje_e34.jpg

še ena slika, da bo lažje razumljivo (ni od mojega avta) :-D

Pero
15.7.2004, 08:29
Staaari kje je un porsche ker je 1300 al je 1600 a je super coupe dej povej dej povej :eek2

Nixxon
15.7.2004, 08:48
Morda je dobil vilice od E31 praktično zastonj, iz kakega odpada. :confused

Jerry
15.7.2004, 14:12
Staaari kje je un porsche ker je 1300 al je 1600 a je super coupe dej povej dej povej :eek2

Glej, glej :cool Kar naenkrat nikogar vec ne zanimajo vilice... :ok2 :laugh

Pero
15.7.2004, 14:19
Ah Porsche je moja stara bolečina :jok

udm
15.7.2004, 20:30
pero, sliko sem pred leti pobral z enega foruma in poslovenil :-D

Pero
15.7.2004, 20:58
udmič priznej :laugh Porsche rula čez vse priznej priznej :laugh :beer

CSL
15.7.2004, 22:18
Jaz priznam, jaz priznam :jok

gerchy
29.7.2004, 11:33
Predvsem velja, da je previdnost mati modrosti. Zamujena priložnost nakupa dobrega rabljenega avtomobila je vsekakor manjša tragedija kot nakup »ničvredne kante«. Tako kot pri nakupu novega avtomobila, razen če vam denar ne pada z neba, je treba najprej ugotoviti, kakšen avtomobil potrebujemo. Velikokrat se pri nakupu iz druge roke odločamo za prestižne ali športne avtomobile, ki so se po nekajletni uporabi cenovno približali našim denarnim zmožnostim. Ko določimo cilj, se moramo za njegovo dosego pravilno opremiti. Predvsem si moramo zagotoviti čim več informacij, s katerimi je mogoče vsaj deloma odkriti zgodovino avtomobila. Zelo dobrodošli so tudi strokovnjaki, ki jim zaupamo. V nadaljevanju besedila smo zbrali nekaj postopkov, s katerimi se lahko izognemo finančni katastrofi. Vselej sicer nimamo možnosti opraviti vseh preizkusov. Toda vztrajanje pri njih je povezano s ceno. Če je višja, moramo biti previdni, če je preveč ugodna, pa zelo natančni in celo sumničavi.

Listine in zunanjost
Naši zahodni sosedje, spretni trgovci, poznajo zelo zgovoren pregovor: samo papir velja. Na to pri nakupu rabljenega avtomobila nikakor ne smemo pozabiti. Prodajalec se mora najprej izkazati kot lastnik avtomobila. Tudi pri posredniški prodaji je treba preveriti lastništvo avtomobila. Preverjanje številk motorja in šasije je nuja, saj sicer lahko kupimo ukraden avtomobil. Servisna knjižica je prav tako zelo pomemen dokument. Naj bo ponudba še tako mamljiva, si gre vzeti čas in preveriti podatke. Navdušenje ob prvem snidenju z avtomobilom je pametno včasih tudi prespati in se naslednji dan trezneje pogajati o ceni ter opraviti dodatna preverjanja avtomobila. Ko se odločamo o porabi težko prigaranega denarja, ne smemo pozabiti, da je previdnost mati modrosti. Čeprav je pri posamičnih prodajalcih to skoraj nemogoče doseči, je modro pri nakupu prek posrednika, ki avtomobile bolj ali manj organizirano prodaja, zahtevati tudi pisno garancijo o neoporečnosti kupljenega vozila. Ker večina rabljenih avtomobilov zamenja lastnike po načelu videno kupljeno, je treba avtomobil kar se da dobro pregledati in preizkusiti, preden sklenemo kupčijo. Prodajalec, ki se temu izmika, je že dovolj velik razlog za to, da nakup opustimo.
Preverjanje avtomobila se praviloma začne pri karoseriji. Sodobni laki so zelo odporni, zato skoraj ne gre iskati napake na izpostavljenih delih.Te so tudi dobro vidne in zato jih prodajalec niti ne skriva. Pomembneje je pregledati stične dele karoserije in predvsem dele, ki so veliko bolj izpostavljeni koroziji. To so notranji deli blatnikov in tiste stične točke karoserije, v katere se steka voda (robovi vrat in podobno). Priporočljivo je z izvijačem nekoliko odmakniti gumo, ki tesni vrata ali šipe. »Zdravje« pločevine, ki jo obdaja guma, namreč ni zanemarljivo. Pri pregledu avtomobilove zunanjosti ne smemo spregledati znakov, ki morda dokazujejo, da je bilo vozilo popravljeno po dokaj močnem trku. Stebrički strehe, stične točke blatnikov, zapiranje in odpiranje vrat (in še marsikaj) lahko odkrijejo resnico. Lažnivega Kljukca v vlogi prodajalca, ki želi skriti obsežno popravilo s prebarvanim avtomobilom, lahko ulovimo na laži, če odmaknemo obloge vrat, preproge na dnu potniškega prostora, izolacijo na pokrovu motorja ali preprogo, ki pokriva dno prtljažnika. Karoserija mora biti brezhibna tudi tam, kjer so nanjp pritrjeni deli vzfnetenja. Najrazličnejši plastični dodatki (spojlerji) so večkrat nameščeni zato, da skrijejo poškodbe ali dele, ki jih je načela korozija. Tudi svetlobna telesa morajo dobro tesniti in v njih se ne sme nabirati vlaga. V prirmerjavi s preizkusom in pregledom drugih sestavnih sklopov je pregled zunanjosti avtomobila razmeroma enostaven.

Motor, srce avtomobila
Čeprav sodobni pogonski agregati delujejo brez napak tudi po prevoženih 100.000 ali celo 150.000 kilometrih, je njihovo »zdravstveno stanje« v marsičem odvisno od načina vožnje, rednega vzdrževanja in še od česa drugega. Tudi izpisanemu številu prevoženih kilometrov ne gre slepo verjeti. Pri ugotavljanju stopnje obrabe pogonskega agregata je priporočljivo izhajati iz servisne knjižice. Ce se redni obiski pooblaščenega serviserja ujemajo s prevoženimi kilometri in če je bil avtomobil servisiran v skladu s priporočili izdelovalca, bo motor še dolgo deloval brez napak. Ne bo odveč, če od prodajalca zahtevamo račun za nekatere sestavne dele, ki jih je treba čez čas nadomestiti z novimi (npr. katalizator), saj lahko z njim dokažemo, da so dele res zamenjali s pravimi nadomestnimi deli. Toda pri nakupu rabljenega avtomobila so te zahteve večkrat neuresničljive.
Pogonski agregat je eden tistih sklopov rabljenega avtomobila, ki ga je treba še posebej natančno preveriti. Oljni madeži, čeprav majhni,že povedo marsikaj.Tudi električna napeljava mora biti pravilno speljana. Izlitje kisline iz akumulatorja pusti na določenih delih pogonskega agregata neizbrisne sledi. Prav te lise povedo, da je bil avtomobil zaleten. Pregled zračnega filtra ni odveč. Posebej pozorno je treba pregledati sistem, v katerem kroži hladilna tekočina motorja. Najprej hladilnik, nato cevi in predvsem stične točke posameznih elementov sistema. Ker se v hladilnem sistemu pri sodobnih avtomobilih ne uporablja čista voda, temveč bolj ali manj obarvane posebne tekočine, je mogoče puščanje hitro ugotoviti. Preveriti je treba tudi objemke, ki skrbijo za tesnjenje. Veliko o zdravstvenem stanju motorja povedo tudi jermeni, ki poganjajo posamezne sklope, kot so tlačilka hladilne tekočine, alternator, kompresor klimatske naprave in servoojačevalnik volana.
Vsemu temu sledi preizkus »v živo«. Kupec mora biti sumničav že ob najmanjših nepravilnih zvokih in šumih. Nekateri prodajalci, predvsem poklicni, so namreč zelo spretni pri kratkotrajnem zakrivanju razmeroma velikih okvar. Zagon motorja mora biti brezhiben. Nekaj časa ga je treba pustiti teči v prostem teku. Priporočljivo je, da po zagonu stopimo iz vozila in še enkrat pogledamo pod pokrov motorja. »Cviljenje« jermenov, zlovešče »zvončkljanje« kovinskih delov in še druge nezaželjene zvoke je tako mnogo lažje odkriti. V prostem teku se motor nc sme »zaletavati«, torej nenehno spreminjati števila vrtljajev, njegovo delovanje mora biti enakomerno. Še preden speljemo je priporočljivo nekajkrat odločno pohoditi stopalko za plin. Če se motor zavrt v višje vrtljaje brez težav in brez preveli kega hrupa, je »srce« avtomobila uspešm prestalo tudi to stopnjo preverjanja.
Ob speljevanju moramo biti posebej po zorni na delovanje sklopke.Ta mora popuščati ob ustreznem položaju stopalke. Če je položaj previsok, ali če ob do konca stisnjeni stopalki in ob premiku prestavne ročice avtomobil nekoliko strese, je to znak, da bo treba sklopko kmalu nadomestiti z novo. Tresenje ob speljevanju napoveduje tudi konec življenjske dobe polosi ali katerega drugega sklopa prenosa moči motorja na pogonska kolesa. V vožnji moramo ob preverjanju prožnosti motorja in zmožnosti pospeševanja pozorno opazovati delovanje menjalnika. Prestave moramo izbirati brez težav. Še posebej moramo biti pozorni ob prestavljanju v drugo in tretjo prestavo. Skrtanje namreč odkriva ne preveč nežno ravnanje z avtomobilom. Težavnejše prestavljanje lahko pomeni tudi nenatančno nastavitev vzvodja. Morda je poškodovano in tako odkriva morebitne poškodbe spodnjega dela školjke.
Ko prestavite v najvišjo prestavo in dosežete hitrost med 80 in 100 km/h, sprostite stopalko za plin in počakajte, da se hitrost zmanjša na 40 km/h.Takrat spet odločno pohodite stopalko, menjalnik naj bo v najvišji prestavi, in poglejte v vzvratno ogledalo proti delu zadka, kjer je izpušna cev. Če se za vozilom pojavi večji oblak dima modre barve, je to znak, da bo moral motor kmalu na večjo »pomladitev«. Po vožnji pustite motor še nekaj časa teči v prostem teku in nato še enkrat stopite na stopalko za plin. Postopek je zelo priporočljiv za odkrivanje motorja, ki porabi preveč olja; z njim naj bi bil od 1. januarja 1997 tudi preizkušali delovanje katalizatorja. To je pomembno, kajti uničen katalizator je treba nadomestiti (uničen je po približno 80 ali 100 tisoč prevoženih kilometrih), kar pomeni, da je treba globoko seči v žep.

Osnova varnosti
Pnevmatike, platišča, zavore, vzmeti, blažilci, vodila koles in volan so sklopi, s katerimi vodimo vozilo. Njihovo brezhibno delovanje je osnova za zagotavljanje varnosti. Njihova obraba zgovorno govori o avtomobilovi preteklosti. Pri preverjanju podvozja je najbolje, da vozilo zapeljemo na most ali kanal in podrobneje preverimo stanje. Po splošnem pregledu se lahko najprej posvetimo točkam, v katerih so vpeti elementi vzmetenja, in pestom. Ti deli ne smejo imeti niti najmanjših sledi poškodb in korozije. Zamenjana vodila so znak, da je bilo vozilo poškodovano. Poleg optičnega pregleda elementov krmilnega mehanizma je treba volanski obroč - kolesa morajo biti trdno na tleh - nekajkrat zasukati v obe smeri in tako preveriti, ali so elementi med seboj trdno povezani. Če ima volan servoojačevalnik, je treba pred preizkusom zagnati motor. Servoojačevalnik ne sme puščati olja.
Tovrstna preverjanja so pri večini nakupov rabljenih vozil težko izvedljiva. Že odstranitev koles, kar nam omogoča pregled zavornih kolutov, je včasih precej zamudno opravilo. Vendar je nasprotovanje prodajalca slehernemu tovrstnemu postopku že dovolj jasno opozorilo, da z avtomobilom ni vse tako, kot bi moralo biti. Pri nekoliko odprtih platiščih lahko že s prstom preverimo površino zavornih kolutov. Učinkovitost zavornega sistema in dodatka ABS moramo preveriti tudi v vožnji. Pomembno je, da zavorna stopalka ne popusti, ko stopimo nanjo. Ob zaviranju mora biti zanesljivo trda.
Pnevmatike spadajo med najnazornejše pokazatelje stanja podvozja in načina uporabe avtomobila. Njihova neenakomerna obraba namreč napoveduje nepravilno nastavitev koles ali celo zamik vodil in karoserije. Večja obraba zunanjih delov in temnejša barva pnevmatik globoko na straneh sta znaka, da je dosedanji lastnik Ijubitelj športne vožnje. Obraba pnevmatik, do česar pride zaradi vožnje ob nepravilnem pritisku zraka, pa je znak, da lastnik ni najbolj vesten in je vzdrževal vozilo dokaj površno. Včasih marsikaj pove oziroma pokaže tudi rezervna pnevmatika.
Med enostavnejše preizkuse učinkovitosti podvozja spada tudi preizkus delovanja vzmeti in blažilnikov. Te lahko preizkusimo že tako, da se naslonimo na dele karoserije nad kolesi. Če se vozilo hitro povrne v izhodiščni položaj, ko se odmaknemo, je to že dober znak. Odklon in vrnitev v izhodiščni položaj morata biti enaka pri vseh štirih kolesih. Učinkovitost blažilnikov je mogoče nekoliko bolje preveriti med vožnjo. Preveliko nihanje vozila ob vožnji po neravninah ter ostri udarci ob vožnji po grbinah in luknjah ne pomenijo nič dobrega. Tudi življenjska doba blažilcev ni večna. Njihovega brezhibnega delovanja je konec po približno 80.000 prevoženih kilometrih. Če pa je bil avtomobil velikokrat vožen po slabih cestah, je življenjska doba blažilcev znatno krajša.

Zgovorna notranjost
Pri nakupu rabljenega avtomobila lahko prodajalec prelisiči kupca z razmeroma enostavnim zasukom števca prevoženih kilometrov nazaj. Zamenjava pnevmatik in še nekateri drugi kozmetični popravki so finančno opravičljivi, obsežnejša prenova notranjosti pa ne. Zato so obraba sedežev, stopalk, volanskega obroča in še drugih delov, ki so bolj ali manj v nenehnem stiku z voznikom in potniki, zelo zgovorni dokazi o resničneni številu prevoženih kilometrih. Vdrt voznikov sedež priča, da ima vozilo za seboj več kot 100.000 kilometrov. Tudi robovi sedežev so pri daljši uporabi dosti bolj obrabljeni kot drugi deli. Prevleka dna notranjosti, stikala, elektromotorji za vodenje stekel in prestavna ročica se prav tako ne morejo upirati daljši uporabi. Predvsem del prevleke pod stopalkama za plin in zavoro, kjer se voznik upira s peto, je pri večjemu številu prevoženih kilometrih močno obrabljen. Zato kupec nikakor ne sme pozabiti na preproge. Treba jih je dvigniti in pogledati, kaj skrivajo.
Večjo vrednost imajo avtomobili, ki so bili garažirani. Obvarovani so bili pred negativnimi vremenskimi vplivi. Z loščenjem kovinskih delov zunanjosti pa je mogoče doseči, da izgledajo, kot bi bili garažirani. Toda negativnim vplivom se razmeroma neuspešno upirajo gumijasti deli zunanjosti, predvsem brisalci in gume, ki tesnijo šipe.Ti postanejo najprej manj elastični,pri daljši izpostavljenosti atmosferskim vplivom pa preperijo in popokajo.
Brezhibno morajo delovati tudi vsi merilniki in prezračevalni sistem. Šumenje ventilatorja in neprijetne vonjave dajo vedeti, da lastnik ni prav dosledno vzdrževal avtomobila. Staranje armaturne plošče pospešujejo sončni žarki. Dokaj ohranjen avtomobil nikakor ne sme voznika in potnike med potjo razveseljevati s simfonijo zloveščih »čričkov«.

Elektronika in dodatna oprema
V sodobnih avtomobilih je čedalje več elektronike.Ta skrbi za vžig, pripravo gorljive mešanice, nadzira izpušne pline in bdi nad delovanjem vsega motorja. Čedalje bolj dovršene klimatske naprave, zavorni dodatek ABS, sistemi proti zdrsu gnanih koles, nastavljiva vzmetenja in še marsikaj deluje samo ob izdatni podpori tiskanih vezij in čipov. Ker vsi ti sistemi nimajo vrtljivih mehanskih delov, bi morali vsaj načeloma vedno brezhibno delovati. Vendar ni tako. Če so za elektroniko značilne tako imenovane otroške bolezni in je treba nekatere precej zapletene in drage sisteme zamenjati na začetku uporabe, torej takrat, ko za avtomobil še velja jamstvo, to pomeni, da dobi kupec rabljenega avtomobila preizkušen izdelek. Negativna plat elektronike v avtomobilih je tudi ta, da ob nepravilnem delovanju zelo težko ugotovijo, za katero okvaro gre. Diagnoza in odkrivanje napak sta raogoča le s tako imenovanimi testerji. Tudi ko izkušenemu serviserju uspe odkriti napako, je večinoma edina rešitev zamenjava vsega vezja, ki se v avtomobilskem žargonu imenuje računalnik.
Ob nakupu dražjega in sodobno zasnovanega avtomobila je zato skoraj neizogiben obisk pooblaščenega serviserja. Samo priključitev na preizkuševalne naprave bo morda odkrila nepravilnosti v delovanju. Toda okvare na elektroniki praviloma udarijo kot strela z jasnega. Med preizkusno vožnjo je zato treba še posebej pozorno spremljati prižiganje (čeprav kratkotrajno) posameznih opozorilnih lučk. Tudi motnje pri delovanju drugih elektronskih sistemov, kot sta na primer potovalni računalnik ali klimatska naprava, napovedujejo ogroženost vseh lovrstnih sistemov v avtomobilu. Večkrat je namreč vzrok okvare vlaga. Če se ji je uspelo prebiti do nekaterih, za delovanje motorja manj pomembnih sistemov, se bo njen uničevalni pohod verjetno nadaljeval tudi na druge, za vlago občutljive sisteme. Kot rečeno, si je ob nakupu dražjih rabljenih avtomobilov treba vzeti čas. Če je poraba goriva prevelika in če se motor s težavo zavrti v višje vrtljaje, to pomeni, da nekateri elementi, kot so sonda lambda, svečke in drugi, ne delujejo tako, kot bi morali. Ta opozorila so zelo resna. Marsikdo se namreč odloči za prodajo avtomobila, ko se ta začne muhasto obnašati.
Pri nakupu rabljenega vozila, ki je bogato opremljeno, marsikdaj pridobi kupec. Odločilni so namreč letnik izdelave in število prevoženih kilometrov. Pri dodatni opremi je pomembno tudi to, ali je vgrajena tovarniško ali naknadno. Predvsem pri klimatskih napravah je naknadna vgradnja zelo zahtevna. Nestrokovno opravljeno delo lahko povzroči nepopravljivo škodo. Tudi različne audionaprave (in vžig avtomobila) lahko ob nestrokovni vstavitvi pomenijo nevarnost za resne okvare električne napeljave. Dodatna oprema v mnogočem odseva način vožnje dotedanjega lastnika. Predvsem za zunanje dodatke velja, da moramo imeti pri njihovi izbiri vsaj kanček dobrega okusa. Elementi, ki naj bi dali avtomobilu športni značaj, ponavadi vsekakor odkrivajo, da ima dosedanji lastnik težko desno nogo.
Seveda je nakup rabljenega vozila neizbežno povezan z dobršno mero sreče. Vendar se nanjo ne gre zanašati. Res je tudi, da je trgovanje svojevrstna umetnost. Pri tem so nam nekdanje balkanske izkušnje le v pomoč. Ni vse zlato, kar se sveti, vendar je marsikaj mogoče pozlatiti in s tem prekriti pravo vrednost. Pri nakupu avtomobila iz druge roke se ne kaže prepuščati čustvom in tako za vsako ceno odšteti denar za rabljeno pločevino. Pomisliti je treba, da se moramo z avtomobilom predvsem voziti, ne pa obiskovati servisne delavnice. Prav tako se kupec najverjetneje kmalu prelevi v prodajalca. Takrat se nam lahko zgodi, da bo na drugi strani nekdo, ki je pri nakupu rabljenega vozila mnogo pozornejši. Takrat vas bo nepazljivost ob nakupu drago stala. Vendar pri vseh stvareh žal ne obstajajo univerzalni nasveti.

vir: delo (1994)
opomba: tekst je kar dober, pa vendar bi bilo se marsikaj za dopisati, predvsem za bolj zahtevne ... :blabla

Jerry
29.7.2004, 12:14
Tale je huda: "Ceprav sodobni agregati delujejo brez napak tudi po prevozenih 100.000 ali CELO :obrvi 150.000 kilometrih..." :crazy

Novinarski model ocitno vozi FIAT, zato prodaja take klobase :laugh

Drugace so nasveti kar dobri, ampak meni je bil prvi clanek bolj vsec :)

UDM in Gerchy, hvala obema za trud :ok

BMW M
29.7.2004, 15:32
Prvi članek je res veliko boljši, čeprav tudi ta vsebuje dobre nasvete. :ok

Iztok G.
1.8.2004, 18:28
Lepo bi bilo če bi kdo ki je kupoval (iskal ;)) avtomobil (BMW, jasno :-D ) v njegovi rojstni domovini... Kakšne strategije? Ali kupiti pri handlerju ali pa kar pri privatniku??? V prihodnosti se bom podal gor pa me zanima malo... LP!

bmw
1.8.2004, 19:05
Najboljše je če najdeš kakega BMW handlerja :-D Po mojem ne moreš dobit kaj slabega če greš na www.bmw.de pod gebrauchtewagen pa tam kaj najdeš...

BMW M
2.8.2004, 17:48
Najboljše je če najdeš kakega BMW handlerja :-D Po mojem ne moreš dobit kaj slabega če greš na www.bmw.de pod gebrauchtewagen pa tam kaj najdeš...

Ja, res je. Če greš na BMW-jevo domačo stran tam lahko najdeš novejše Avte z malo kilometri in tudi dobro ohranjene, ampak je tam cena višja.

PaNTerSan
6.10.2004, 10:04
Kaj vse lahko zveste preko telefona?

1.a letnik izdelave?
1.b kdaj je bila prva registracija?
1.c kilometrina?
1.d moc (kw), ccm?

2.a kateri lastnik ste?
2.b od kdaj?
2.c zgodovina? prejsnji lastniki od kod so bili?
2.d kje je mozen ogled (lokacija)?
2.e do kdaj je registriran?

3.a servisna knjizica? potrjena?
3.b prejsnja KPP?
3.c racuni za servise?
3.d zadnji servisi? klima servis, zobati jermen, mortizerji, hladilnik, mansete, tefloni, rocna, diski, bencinska in/ali vodna pumpa, bencinski filter, sklopka - v celoti? Ce ima SK in nima pojma kaj je bilo servisirano je to dobro saj se lastnik s tem ni hotel ukvarjati.
3.e je kaj v okvari ali bo potrebno menjati?
3.f listki za redni servis?
3.g povprecna poraba?

4.a1 (avto.net) obvezno potrditi opremo na oglasu!
4.b1 (avto.net) kaksna je oprema avta, ko ga kupim? (ali bo vzel ven avtoradio, gume?)
4.a2 (ce preko salomonovega oglasnika) Oprema? servo, alarm, avtom. klima, abs, airbags, elektrika, gretje sedezev
4.c kolesa: platišča?, mere pnevmatik?, starost?, ce ne naj gre pogledat in te poklice nazaj

5.a testna voznja? vsaj 30min (hrib, hitrost, ovinki)
5.b pooblascen servis in tehnicni? ce je kej narobe zbijamo ceno?
5.c zakaj ga prodajate?
5.d cena?

Ce pride prodajalec cez tole sito potem je avto sigurno za kupit.
Seveda je treba tudi poslusati prodajalca - predvsem njegovo izrazoslovje :wink

Jerry
6.10.2004, 11:38
PaNTerSan, dobrodosel na BMW forumu! :wave

Ko bos svoj novi avto opral in ga poslikal, pa le objavi slikce, da se bo videlo, kako se omenjeni sistem preverjanja obnese v praksi :-D

Fantje, boste videli, kaksen stroj je nabavil... :mljask

Nixxon
6.10.2004, 11:50
a je slučajno bivši tvoj stroj? :-D

Jerry
6.10.2004, 11:56
a je slučajno bivši tvoj stroj? :-D

Nope... :jezik Sem pa imel prste zraven :ok2 Dokler jih se imam, jih moram cimbolje izkoristit... :laugh :rofl :laugh

Nixxon
6.10.2004, 12:00
Dokler jih se imam, jih moram cimbolje izkoristit... :laugh :rofl :laugh

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

PaNTerSan
6.10.2004, 12:45
:woohoo

PaNTerSan, dobrodosel na BMW forumu! :wave

All bow to BMW :respect

Sem konvertiran Audi-jevc :blush Po poKristjanjevanju z BMW-jem sem opazil, da je tudi v lastnikih velika razlika :ok

Ko bos svoj novi avto opral in ga poslikal, pa le objavi slikce, da se bo videlo, kako se omenjeni sistem preverjanja obnese v praksi :-D

Seveda - danes bom slikal se podvozje :wink

Naslov bo "nistha ne trazim - samo se hvalim" :evil

Jerry
6.10.2004, 13:18
Sem konvertiran Audi-jevc :blush Po poKristjanjevanju z BMW-jem sem opazil, da je tudi v lastnikih velika razlika :ok

Naslov bo "nistha ne trazim - samo se hvalim" :evil

Amen! :masa

S tem naslovom bos pa dostojna konkurenca nasemu Lazotu :-D , le da je on kupil novega E60 (zadnji model serije 5)... :ok2 :laugh

Lenč
13.3.2005, 21:59
Ponavad se mi takih dolgih post-pv ne da brat, sam tole sem pa vse prebral. Najlepša hvala za tole. Mislm da nam bo to vsem prow pršlo.
Najbolš, da si kar skopiram pa pol k bom avto nabavlu prosm prodajalca za 3 ure cajta, haha, da bom šou vse skoz. :)

Jerry
13.3.2005, 23:04
Ponavad se mi takih dolgih post-pv ne da brat, sam tole sem pa vse prebral. Najlepša hvala za tole. Mislm da nam bo to vsem prow pršlo.
Najbolš, da si kar skopiram pa pol k bom avto nabavlu prosm prodajalca za 3 ure cajta, haha, da bom šou vse skoz. :)

Ce bos natancno uposteval navodila, bos po vsej verjetnosti:

a) avtu lahko mocno zbil ceno :thumbsdown

b) ga sploh ne bos vzel :nono

ali pa

c) te bo prodajalec :batine

V izogib nevsecnostim imas se eno moznost: da grem jaz s tabo in VSE opisano diskretno preverim v 15 minutah... :-D

Lenč
14.3.2005, 11:38
Lahko je teb k vse to znaš. Jst bi zihr rabu kako uro in pol za vse skp.
Sm pa len pa se mi ne da pod avto lest, tko da bi blo to verjetno 20 min manj.
Kolk pa računaš, da greš z mano in to preveriš?

Jerry
14.3.2005, 12:42
Kolk pa računaš, da greš z mano in to preveriš?

Ce je avto kje blizu 5.000, sicer pa 10.000 SIT :)

Artist
14.3.2005, 12:52
Kolk pa računaš, da greš z mano in to preveriš?

Ce je avto kje blizu 5.000, sicer pa 10.000 SIT :)

Glede na to, da prevzemaš materialno odgovornost za detaile, ki bi jih spregledal, to niti ni tako drago :ok2

:beer

Simon
14.3.2005, 12:56
Kolk pa računaš, da greš z mano in to preveriš?

Ce je avto kje blizu 5.000, sicer pa 10.000 SIT :)

Jerry a 10.000 sit velja tut za deutschland?

Jerry
14.3.2005, 13:02
Kolk pa računaš, da greš z mano in to preveriš?

Ce je avto kje blizu 5.000, sicer pa 10.000 SIT :)

Jerry a 10.000 sit velja tut za deutschland?

Tudi :)

Vendar v tem primeru zahtevam se dodatek v obliki prevoza z Lincolnovo limuzino (min. dolzina 7 metrov), prenocitev v hotelu z najmanj petimi zvezdicami in dve hostesi za spremstvo... :laugh

Jerry
14.3.2005, 13:13
Glede na to, da prevzemaš materialno odgovornost za detaile, ki bi jih spregledal, to niti ni tako drago :ok2

Glede na to, da pri nas se zdravniki ponavadi ne odgovarjajo, ce nekomu odrezejo napacno nogo, o tem nima smisla izgubljati besed... :-D

Moj pregled se ponavadi splaca ze zaradi tega, ker ponavadi pomagam zbit ceno vsaj za 10 kratno vrednost moje provizije (odvisno seveda od prodajne cene avta) :) Nadalje ne postrezem samo s tehnicnimi posebnostmi avtomobila, ampak izdelam zraven se psiholoski profil prodajalca in prognozo vzdrzevalnih stroskov za naslednjih nekaj let, nenazadnje pa svetujem tudi pri vseh ostalih zadevah, ki se ticejo lastnistva avtomobila, od svetovanja pri prepisu, do nasvetov o servisiranju, splosnem vzdrzevanju, izgubi vrednosti, zascite pred krajo, itd, itd... :ok

Damjan-doc
14.3.2005, 13:23
Multipla osebnost, JERRYMETER. :laugh

BISSON
16.3.2005, 13:54
Jerry!
Če mi ,poleg naštetega še opedenaš ženo,posesaš hišo,pobrišeš prah,te vzamem za hišnega ljubljenčka,psa pa od hiše...
(Ko pa bom kupoval novega bavarca,te bi pa potreboval vsaj zato,kar si ti ponudil,lahko???)

Jerry
16.3.2005, 20:22
Jerry!
Če mi ,poleg naštetega še opedenaš ženo,posesaš hišo,pobrišeš prah,te vzamem za hišnega ljubljenčka,psa pa od hiše...
(Ko pa bom kupoval novega bavarca,te bi pa potreboval vsaj zato,kar si ti ponudil,lahko???)

Na prah sem alergicen, za zeno se pa lahko zmeniva, ce je simpaticna... :laugh

(Seveda :ok )

yamasaki
24.3.2005, 11:47
Jerry
da se midva dobiva enkrat na kavi " da mi ti gledaš iz šolje" rabim dobrega prognozerja. :-D
mal šale
lp

hope
22.9.2005, 13:36
Jerry a si ti specialist samo za bmwje ali tudi kej drugega? :-D

LP

Jerry
22.9.2005, 21:47
Jerry a si ti specialist samo za bmwje ali tudi kej drugega? :-D

Odvisno... kaj te zanima? :)

serhio
22.9.2006, 12:30
jst bi prosu če lahk da kdo kak link ktere nemške strani kot npr naš avtonet, kr tko za primerjavo cen.

mjemec
22.9.2006, 13:55
www.mobile.de
www.autoscout24.de

Upam da boš tu dobil, kar iščeš :ok2

serhio
17.10.2006, 10:35
kopujem 3 l 2000, pa ni zdle lih prave ponudbe.rabu bi mnenja kdaj se prodaja več avtov. po mojem spomlad pa še cene so nižje ?

mam prav?

Nixxon
17.10.2006, 10:40
Spomladi se jih več kupuje, ponavadi se prodaja več jeseni. Po eni strani so cene spomladi nižje, ker so vsi avtomobili "leto dni starejši", po drugi pa dražje, ker je povpraševanje večje.

serhio
25.10.2006, 12:05
ma kdo kakšno informacijo ktere firme al osebe uvažajo avte iz nemčije. sm šol k eni firmi v celju k uvažajo rabljene avtomobile, pa niso pokazal lih interesa za stranke, tak da se mi je zdel vse skup zlo čudn.

no zato bi prosu kake informacije da bi se lahk s kom normaln pomenu itd.
hvala

M power
25.10.2006, 12:09
Kontaktiraj uporabnika Matt* :ok

serhio
27.11.2006, 19:20
počas zgublam potrplenje. nikjer nobene pametne e46. upam da bo po novem letu boljš. če kdo kej vidi nej javi lcca2000

M power
27.11.2006, 19:32
Dizel / bencin? 316i / M3? Malce specifike ne skodi ;)

RobertH
27.11.2006, 19:34
Pa fond.

serhio
27.11.2006, 19:35
316 al 318 bencin, l99-2001 do 10 tisoč EUR.

krt
27.11.2006, 19:43
klik (http://www.mobile.de/SIDlmxE-B7AHYwlpgGTXG4YZg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1164656346A1LsearchPublicD1100CCar%5B-t-vctpLtt~BmPA1C321B20C807%82a-t-vCaMIMiMkPOPRQuRDSeUnVb_X_Y_x_yaCpordsO~BSRA6D1100F125000Z7%7C8%7C9%7C10%7C11%7C12%7C13%7C14%7C15%7C56D3500B85I110000000BGND2001CPKWA0HinPublicA2A0A0A0NKlimaautomatikB74D1998A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=335&id=11111111233849545&)

itd...

RobertH
27.11.2006, 19:49
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1123762#
Razen grde feltne
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1156886
Sumljiv, vendar za pogledat
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1133425
Surov, ampak zanimiv

To bi bili moji predlogi za ogled.

serhio
27.11.2006, 19:50
sej je kr kul sam za to ceno ga mal barva tepe, pa letnik tud se mi zdi. pa še auslender je.

Gajsa
27.11.2006, 22:04
Ta zadna 316-ka je še celo brez klime. Dej ne seri z E 46 brez klime, no, lepo vas prosim!

Gajsa
27.11.2006, 22:05
klik (http://www.mobile.de/SIDlmxE-B7AHYwlpgGTXG4YZg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1164656346A1LsearchPublicD1100CCar%5B-t-vctpLtt~BmPA1C321B20C807%82a-t-vCaMIMiMkPOPRQuRDSeUnVb_X_Y_x_yaCpordsO~BSRA6D1100F125000Z7%7C8%7C9%7C10%7C11%7C12%7C13%7C14%7C15%7C56D3500B85I110000000BGND2001CPKWA0HinPublicA2A0A0A0NKlimaautomatikB74D1998A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=335&id=11111111233849545&)

itd...

Predrago!

Gajsa
27.11.2006, 22:06
ma kdo kakšno informacijo ktere firme al osebe uvažajo avte iz nemčije. sm šol k eni firmi v celju k uvažajo rabljene avtomobile, pa niso pokazal lih interesa za stranke, tak da se mi je zdel vse skup zlo čudn.

no zato bi prosu kake informacije da bi se lahk s kom normaln pomenu itd.
hvala

Pošlji mi ZS če si RESEN!, pa bomo poizkali in pripeljali kaj.

gajo_g
27.11.2006, 22:54
sej je kr kul sam za to ceno ga mal barva tepe, pa letnik tud se mi zdi. pa še auslender je.
Predlgam ti intenzivno iskanje vozila po nemčiji se pravi cca 15 x na dan pregledaj mobile in scout enkrat pregledaš komplet ogase pod tvojimi kriteriji, potem pa samo spremljaš oglase oddane v zadnjem dnevu.
In ni hudič da neboš našel, ko najdeš pokličeš vprašaš vse kar moreš vedet in prosiš za temeljitejše slike tudi notranjosti rezerviraš greš gor ( ponavadi najdeš še eno alternativo) in kupiš. Tudi sam to delam le da js dobivam ponudbe na email in si izberem kar želim kupujem pa 95% razbitih avtomobilov.
Veliko sreče pri iskanju :-D

serhio
28.11.2006, 14:30
Ker se mal bol spoznate na avte, kolk je v realna cena če mi avto kdo (nekdo?) uvozi iz nemčije.316-318, L 2001, kilometri čim nižji, oprema normalna nič posebnega-klima avtomatska. Kolk bi mene to cca pršl, da mi ga nekdo uvozi. seveda se zavedam da so cene različne ampak cca kolk cenej kot pr nas če upoštevam še stroške uvoznika.

hvala

Gajsa
28.11.2006, 16:17
Ja na ceno, ki plačaš v tujini moraš prištet ekološko takso (14 sit/kg vozila), DMV (odvisen od cene ) in homologacijski pregled ( mislim da 22.000 sit).

Provizija uvoza pa je pri mojem kolegu cca. 500 evrov (120.000 sit).

Če je avto lep in dober in tudi cena dobra se sigurno izplača. Je pa 316i in 318i BMW-jev pri nam kar veliko, pa tudi v Nemčiji ga nebi kaj dosti ceneje dobil, kot so pri nam, imel bi le bistveno večjo ponudbo in izbiro. Drugače je recimo s 320i in 323i, kjer je že ponudba pri nam bolj boga, tako da že zaradi tega je treba malo po Nemčiji pobrskat :-D .

gajo_g
28.11.2006, 16:49
Ker se mal bol spoznate na avte, kolk je v realna cena če mi avto kdo (nekdo?) uvozi iz nemčije.316-318, L 2001, kilometri čim nižji, oprema normalna nič posebnega-klima avtomatska. Kolk bi mene to cca pršl, da mi ga nekdo uvozi. seveda se zavedam da so cene različne ampak cca kolk cenej kot pr nas če upoštevam še stroške uvoznika.

hvala
Poglej ponavadi se v nemčiji kupuje avto da dobiš to kar hočeš ponavadi bolje opremljen avto bolje očuvan barva po izbiri, ni pa nujno da je kaj cenejši kot pri nas. js se ukvarjam z uvozom in ti povem dobri avti z realnimi kilometri so v nemčiji dražji kot pri nas 80% avtov iz nemčije pri nas je slabih (bodisi karamboliranih,ali z veliko km,ali pa je bil avto od kake firme in je v slabm stanju ali odzunaj ali odznotraj ponavadi pa oboje.) Tako da če misliš pri avtu prišparat pri uvozu se ponavadi zgodi sledeče najdejo ti avto položiš aro za avto potem pa ga pripeljejo porihtajo kilometre in že se voziš z super ugodnim avtom. Avto si najdi sam če nisi prepričan sam vase če si to sposoben najdi nekoga ki to dela in se zmenita pošteno provizija je ponavadi 500 eur če se gre gor samo zaradi tega.

serhio
28.11.2006, 17:39
hvala vsem za informacije, torej je avto net še vedno opcija, čeprav trenutno zlo slaba izbira glede ponudbe

E-boy
1.7.2007, 10:24
zelo izčrpno navodilo za "normalne" uporabnike - se pravi, da ne pride s tem spiskom in dela kljukice. Dobro je to vedeti, pogledaš pač tisto, kar ti je sumljivo.
Nisem pa zasledil nič o letniku na šipah!??

oracle
3.7.2007, 15:29
pred kakim mesecem smo uvozili dva bmwja, e60 in e90. prva opazka, ki je bila iz moje strani je oprema, ki je v nemčiji veliko boljša kot pri nas. kupec je imel budget 30k€, za kar bi pri nas dobil super avto z zelo bogo opremo, našli pa smo mu avta, s katerimi smo bili zadovoljni vsi. Ker bom tudi sam kupoval e60 jeseni ali spomladi, gledam mobile.de in avto.net in razlike so očitne. res, da so avtomobili v nemčiji ponavadi bolj voženi (kilometri), ampak v opremi ni primerjave. sam gledam 530d. zanimivo mi je bilo žepri klimi, slovenski imajo po večini tisto osnovno klimo in malo navigacijo, pri nemcih pa je to skorajda že redkost.

kakor komu, ampak grem raje sam v nemčijo in kupim avto ki si ga želim (ali pač dam 500€ "uvozniku" ki gre iskat določen avto), kot pa ga kupim tukaj.

mr.who
3.7.2007, 16:36
pred kakim mesecem smo uvozili dva bmwja, e60 in e90. Ker bom tudi sam kupoval e60 jeseni ali spomladi, gledam mobile.de in avto.net in razlike so očitne.
Kdo je to "smo" uvozili?
Kakšne veze ima uvoz novih vozil in primerjava trga, opreme in cen s temo o rabljenih vozilih?
V eni temi si kupoval E39, sedaj že E60. Razlika v ceni je skoraj 200%.
Mislim, da nakladaš. Attentionfreek sindrom.

Dejan-V
3.7.2007, 17:06
No no, malo si oglej ostale poste oracla, potem pa pametuj. Sploh pa se nimaš kej oglašat glede na to da si na forumu registriran 3 mesece. Pa ne mi zdaj da to nima veze, ker če ne bi sam lahko vedel in videl kaj več o oraclu!

LP
Dejan

oracle
3.7.2007, 17:08
ok, "who", zadeva je taka:

kupujem avto za dobo 3-5 let. če bi kupil e39 letnik 2002 bi bil čez 5 let star 10 let. če kupim e60 l. 2005 bo čez 5 let star 7 let. meni se to zdi očitna razlika. zgubil bom manj, kot pri e39.

kar se tiče uvoza sem jaz in prijatelji (imam to srečo, da sem živel v minhnu 3 leta) zrihtali ta dva avta preko vez in niso bili nikoli pri "preprodajalcih".

sicer pa že bežen pogled na mobile.de da pogled na razlike med slo. in de. trgom. meni je pač važna oprema, nekomu ni, simple as that. ne mislim pa kupit e60 z ročno klimo in zadnjimi stekli na žgance, čeprav je bila kupljena v SLO.

BMW_rok
3.7.2007, 17:18
ok, "who", zadeva je taka:

kupujem avto za dobo 3-5 let. če bi kupil e39 letnik 2002 bi bil čez 5 let star 10 let. če kupim e60 l. 2005 bo čez 5 let star 7 let. meni se to zdi očitna razlika. zgubil bom manj, kot pri e39.

kar se tiče uvoza sem jaz in prijatelji (imam to srečo, da sem živel v minhnu 3 leta) zrihtali ta dva avta preko vez in niso bili nikoli pri "preprodajalcih".

sicer pa že bežen pogled na mobile.de da pogled na razlike med slo. in de. trgom. meni je pač važna oprema, nekomu ni, simple as that. ne mislim pa kupit e60 z ročno klimo in zadnjimi stekli na žgance, čeprav je bila kupljena v SLO.

Ne vem, če drži, da boš izgubil manj, za 2005 E60 boš dal recimo 35k €, za 2002 E39 pa 15k €, tako, da če boš prodajal čez 5 let boš E39 še vedno lahko prodal za ene 5k €, 7 let stara E60 pa bo vredna ene 15k € maksimalno. Tako približno :)

Dominus
3.7.2007, 17:21
kupujem avto za dobo 3-5 let. če bi kupil e39 letnik 2002 bi bil čez 5 let star 10 let. če kupim e60 l. 2005 bo čez 5 let star 7 let. meni se to zdi očitna razlika. zgubil bom manj, kot pri e39.


Ne verjamem, da boš zgubil manj ;) Mogoče manj procentualno, nikakor pa ne manj tisočev eurov :)
(e39 se namreč dobi za malo denarja)
LP

mr.who
3.7.2007, 17:24
Forum spremljam že kar nekaj časa in ko vidim 6000 objav, od katerih jih je le malo povezanih s primarno tematiko foruma, v večini pa gre za bedasto hvalisanje, kdaj pa kdaj ne morem ostati tiho.

Še vedno pa pravim, da napisano nima povezave z nakupom rabljenega vozila. Kakšna pa je tvoja vloga pri besedni zvezi "jaz in prijatelji"?

Pa še računski del. Omenjeni E39 bi te stal med 12 in 14 tisoč evri, za 10 let starega bi dobil 6 tisoč.
E60 2005 stane vsaj 25.000, za 7 let starega bi dobil okrog 10.000 do 12.000.
Po vsej verjetnosti bi E39 imel več opreme, zadnje verzije so navadno precej bogato opremljene. Kje bi že privarčeval?

Vztrajam pri nakladanju.

Ampak še vedno, nič skupnega z naslovom...

P.S.: Forum je berljiv tudi brez registracije.

oracle
3.7.2007, 17:34
kdo je rekel, da bi kupil zmajanega starega e39 z malo preme? če bi kupoval, bi kupoval top of....govorim seveda procentualno, kar je na dolgi rok edino pravilno razmišljanje. po pregledovanjih sem ugotovil , da bi pri e39 na tak rok izgubil približno 60% več, kot pri e60. problem je še vedno v generacijah oz. modelih.

who: v mojem postu sm želel opozoriti na določene stvari, ki se razlikujejo pri nas in v tujini (oprema). seveda so v tujini avtomobili dražji (letnik in kilometri), ampak če pogledamo opremo, je razlika več kot očitna. morda to nekomu ne pomeni nič, meni pa ogromno (ker imam avto za več kot samo prevozno sredstvo od A do B).ž

kar se pa tiče mojih postov...se ti zdi večina nekonstruktivnih? lahko me mirne volje kontaktiraš, se dogovoriva in ti jih utemeljim. moja številka je javna....

tvoja računica glede prodaje avtomobilov je zgrešena!

mr.who
3.7.2007, 17:50
Vdam se.
Sedaj si zabredel še globlje. Najprej si trdil, da pri E60 zgubiš manj, sedaj je problem v generacijah. In privlekel še procente?

Lahko kupiš super ohranjeno E39 za 30.000 evrov (kot poznavalec nemškega trga verjetno veš, da se prodajajo tudi za tak denar). Kriterijev za E60 najbrž ne bi spuščal, tako da bi tukaj moral plačati preko 50.000 evrov.

Bolje kupiti potem 20 let star avto, izgubiš manj procentov in še manj evrov.

Nagradno vprašanje:
katero delovno mesto bi raje? Tisto, kjer ti ponudijo 500 evrov več mesečno ali tisto, kjer ti plačo zvišajo za faktor 1.5. Pa vzemiva, da je začetni znesek fisknih 500 evrov. Ponudba je enkratna, da ne bo govora o naslednji povišici. Pa tudi če bi ti povišali trikrat, bi pristal na 1700, namesto na 2000. Procenti štejejo, a ne?

O objavah pa kdaj drugič, morda spomladi, ko boš srečni lastnik petice in poznal kakšnega avstralca več. Bo bolj zanimivo.

BMW_rok
3.7.2007, 17:52
kdo je rekel, da bi kupil zmajanega starega e39 z malo preme? če bi kupoval, bi kupoval top of....govorim seveda procentualno, kar je na dolgi rok edino pravilno razmišljanje. po pregledovanjih sem ugotovil , da bi pri e39 na tak rok izgubil približno 60% več, kot pri e60. problem je še vedno v generacijah oz. modelih.

Sicer je tvoja stvar, in ti bolj privoščim E60 kot pa E39, ampak še vedno menim, da ni možno, da bi pri 5 let starem polno opremljenem E39 izgubil manj kot pri ohranjenosti in opremi primerljivim E60. Ker bo ravno E60 (v primeru kot ti praviš da bi kupil top of the top in samo 2 leti starega) stal skoraj kot nov z manj opreme, 5 let star E39 pa je večino svoje cene že izgubil. In tu ni variante, da bi manj izgubil z E60, ker tudi 10 let star E39 ne bo 0 € vreden.

oracle
3.7.2007, 18:08
ok, ok, priznam, nisem podal vseh dejstev. sem pripravljen vzeti manj opremljeno e60 top of e39. glede na izkušnje mojih kolegov v minhnu je to edina racijonalna rešitev na dolgi rok. seveda bom izgubil več €, bom pa vseeno obdržal dosti €, ki sem jih dal za avto. tu se ne gre samo za moje zadovoljstvo, ampak tudi za zadovoljstvo drugih (pa ne me sedaj razumeti kot plehpi*ka ali kaj podobnega). no, z veseljem debatiram naprej o teh stvareh v živo, da ne bomo kvarili kvalitete foruma!

mr.who: tukaj je veliko več faktorjev kar se delavnega mesta tiče kot plača. veliko več je odvisno od narave dela in ljudi, ki me obkrožajo, kot gole številke. za razliko od mnogilh ljudi v sloveniji, JAZ na zadeve gldam drugače. veliko mi pomeni okolje, pogoji dela ter ljudje, kot pa sama plača. za razliko od VEČINE slovencev.

ker pa to ni tema, pa upam, da bomo s tem zaključiči (lahko preko PS).

mr.who
3.7.2007, 18:18
Se strinjam glede delovnega okolja (ki tudi ni poanta navedenega primera), ampak povsem drugo dejstvo, ki pa ponovno nima nič skupnega s procentualno (in drugo) izgubo pri nakupu oz. prodaji vozila.

tone66
21.11.2007, 22:19
Lep pozdrav,

Kot potencialni bodoči uporabnik BMW vozila vas naprošam za informacijo za par delov za E49, 323i letnik 08/1999, ki bi me opogumile za nakup rabljenega Bmw 323i, ki sem ga dobil v poskusno vožnjo, (ne me tepst za kakšen nestrokoven izraz)

1. Spredaj oba končnika in roke (kolesa z sicer novimi gumami imajo cca 2 cm lufta ob rahlem udarjanju z nogo kar se tudi čuti pri manjši hitrosti do cca 80 km/h in je verjetno nevarno tudi pri višjih hitrostih)
2. kardanska os (ob menjavanju in pospeševanju se slišijo udarci v podvozju)
3. Amortizerji so verjetno še prvi in so malo iztrošeni /se opazi pri zaviranju in pospeševanju) koliko stanejo novi oz. ali se jih splača regenerirat!
4. CD veksler v kofanu se občasno zatika od 5 cd-jev kolikor jih gre notri zagrabi samo enega

Avto ima 185000 km, in je kar lepo ohranjen prosim za okvirno oceno zgoraj naštetih kosov, da lahko ocenim če je postavljena cena cca 7000 EUR še realna!


Hvala za nasvete in lep pozdrav!:

fastfury
22.11.2007, 14:40
Tisto pod drugo točko je veliko vprašanje kaj je narobe (mogoče je bil karamboliran in slabo popravljen), ostale stvari niso tok kritične (pač znane napake).

Drugače pa imaš podforum serija 3/e46 kjer imaš informacij več kot preveč.

Btw, je kar neki strokovnjakov v NG, ki bi ti lahko pomagali pri ogledu avta in odločitvi;)

tone66
22.11.2007, 22:36
Hvala za nasvet, jutri se dobim z mehanikom!

criptus
8.12.2007, 15:02
Ali je možno preko koga (uradni zastopnik, tovarna...) preveriti realne kilometre za rabljen avto.
Vemo namreč kako je s knjižicami. V kolikor je avto uradno servisiran se v podatkovne baze vpisujejo trenutni kilometri. Take podatke vprašanje če se da potvorit?

Ima kdo izkušnje s tem?

kosec
9.12.2007, 11:39
Pri nas je s tem problem, rekli ti bojo, da se načeloma da takoj dobiti samo podatke o popravilih zaradi vpoklicev tovarne, ki so bila opravljena na avtu.

Zdaj, če je bil avto ves čas servisiran na AA, bodo na AA tudi imeli evidenco... Če je bil najprej na Tehnounionu (ki je "vmes" crknil), je tisto črna luknja... Na drugih uradnih servisih je pa odvisno, sem že doživel, da je model po tel. rekel, da se mu ne da iskati, ker bo kmalu vikend :ok2

V Švabiji je nekaj bolje, oz. vsaj če kupiš rabljen avto pri BMW prodajalcu...

mk3
24.3.2008, 16:16
Pozdravljeni

Dejte mi povedat kakšna je razlika pri 320 letnik 2001 in 320 letnik 2002,
poleg seveda vizualne.
A se bolj splača letnik po 2002 ali ni bistvene razlike, ker cena je očitno različna.
A se splača it v Nemčijo ponj, ali mogoče bolj v Italijo, al je najbolš kr pr ns kupt.?
kakšni so stroški, če ga uvozš iz katere izmed držav in kakšne so fore tujih prodajalcev.

Hvala za odgovor.

Mogoče kakšen link od kakega dobrega slovenskega uvoznika rabljenih.

LP

Bojler
5.5.2008, 12:54
Mene pa zanima naslednje. Imam 320d, prvi lastnik, kupljen v slo, nekaramboliran, redno servisiran, letnik 2003, prevoženih 120k km, ksenon luči in še nekaj dodatne opreme.
Glede na poplavo uvoženih iz cele evrope z zbitimi kilometri in ponarejenimi servisnimi knjigami, me zanima, če glede na zgoraj napisane podatke, lahko pričakujem kaj več kot ceno, ki jo imajo tisti z zbitimi kilometri iz uvoza? Da sploh kdo kaj na to, ali šteje samo letnik in kilometri, vse ostalo pa ne briga nobenega:confused

DULE
5.5.2008, 13:03
Med ljudmi kroži neka ,,fama,, da so vsi uvoženi avtomobili povrsti slabi itd.....
Sam osebno ne kupim nikoli avtomobila s Slo poreklom.
Zakaj ???

Ker je avto z istimi km v SLO bolj strošen in veliko slabše opremljen.
Če se spoznaš koliko toliko na avtomobile takoj ločiš pleve.

P.S.: Prevrtavanju števcev so pa itak podvrženi vsi avtomobili v Slo in ne samo uvoženi. :ok

Bojler
5.5.2008, 13:11
ni to nobena fama. Gre za požrešnost preprodajalcev. Dobri avti stanejo v nemčiji še več kot tu. Tisti z pol miljona kilometrov so zastojn. Katerega se bolj splača uvozit in na katerem se bo več zaslužilo, z modifikacijami seveda?

DULE
5.5.2008, 13:29
Ne vem kje je potem razlog da se vse več ljudi odloča za individualni uvoz.
Verjetno ne zato ker so dobri avtomobili dražji kot pri nas.

Slovenski trg je zelo nasičen in kapo dol ,,prevarantu,, ki je uspel dobiti ,,ovco,, in prodal avto z 50.000 km po števcu realno pa 500.000 km :laugh:laugh:laugh

Je pa tudi nekaj res da se ljudje zelo težko sprijaznijo z realno ceno njihovega konjička. Sploh s predpostavko da jim pade na novemu v treh letih za 50 %. Za to pa krivijo vse okoli sebe. :ok

P.S.: Vsak avto se proda in tudi tvoj se bo. :ok

Bojler
5.5.2008, 13:33
še ga ne prodajam :)
ja individualni uvoz je druga pesem, jaz govorim o ponudbi na našem trgu, ki jih prodajajo preprodajalci in avtohiše.
Z padcem vrednosti pa se ne upam ukvarjat, ker se lahko zjočem:damn

DULE
5.5.2008, 13:37
Tudi ponudba pri nas (avtohiše - preprodaja) ni tako slaba . Je pa res da ravno za vsakim vogalom ne stoji 100 % avto. Se pa najde marsikaj. :ok

LP